שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > סיטיגרופ תשלם 730 מיליון דולר במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהגישו המשקיעים

חדשות

סיטיגרופ תשלם 730 מיליון דולר במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהגישו המשקיעים, צילום: צילום: istock
סיטיגרופ תשלם 730 מיליון דולר במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהגישו המשקיעים
20/03/2013, עו"ד אנה נודל

לטענת התובעים שרכשו אג"ח ומניות בכורה, הבנק השלישי בגודלו בעולם הסתיר מהמשקיעים מידע על מידת החשיפה שלו לשוק הסאב-פריים בתקופה שלפני פרוץ המשבר הכלכלי

סיטיגרופ הבנק השלישי בגודלו בארה"ב, ישלם במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית 730 מיליון דולר, כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג. התביעה הוגשה בשם משקיעי הבנק שרכשו אג"ח ומניות בכורה בין מאי 2006 לנובמבר 2008, בטענה כי הבנק הסתיר מידע מהמשקיעים.

התובעים טענו באמצעות משרד עורכי דין ברנשטיין, ליטוויץ, ברגר אנד גרוסמן כי הבנק לא דיווח על מלוא החשיפה שלו לשוק משכנתאות הסאב-פריים בארה"ב. לטענתם, המשקיעים נחשפו למידת החשיפה של הבנק רק לאחר פרוץ משבר הסאב-פריים, בעת קבלת הסיוע הממשלתי.

בהודעה שפרסם סיטי הודגש כי ההסדר כפוף לאישור בית המשפט. "ההסדר מהווה צעד משמעותי בפתרון החשיפה של הבנק לתביעות הקשורות למשבר הפיננסי. אנו מקווים שהעניין נשאר מאחורינו", נכתב בהודעת הבנק. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:144
קומיט וכל טופס במתנה