שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > פשרה בין עמנואל רוזן לח"כ אלעזר שטרן: תביעות הדיבה ההדדיות שהגישו נדחו

חדשות

פשרה בין עמנואל רוזן לח"כ אלעזר שטרן: תביעות הדיבה ההדדיות שהגישו נדחו, צילום: עמנואל רוזן
פשרה בין עמנואל רוזן לח"כ אלעזר שטרן: תביעות הדיבה ההדדיות שהגישו נדחו
20/03/2013, אלכסנדר כץ, אייס

ראש אגף משאבי אנוש לשעבר בצה"ל טען כי עמנואל רוזן ביקש ממנו "לסדר" את בנו ביחידת דובר צה"ל. רוזן תבע מיליון שקל פיצויים, שטרן הגיש תביעה הדדית של חצי מיליון שקל

פשרה בין העיתונאי עמנואל רוזן לבין הח"כ הטרי והאלוף בדימוס אלעזר שטרן. שופטת בית משפט השלום בתל אביב עינת רביד אישרה לאחרונה את הסכם הפשרה בין הצדדים, על פיו התביעות ההדדיות שהגישו השניים יידחו.

בחודש מרץ 2008 טען שטרן, באותה עת ראש אגף משאבי אנוש בצה"ל, כי רוזן ביקש ממנו באמצעות קצינה ביחידת דובר צה"ל, ש"יסדר" לבנו לשרת ביחידת דובר צה"ל. שטרן אמר את הדברים במהלך כנס והוסיף כי התנגד לבקשה. רוזן הגיש כעבור מספר חודשים תביעת דיבה נגד שטרן לבית משפט השלום בתל אביב בסכום של מיליון שקל.

בתגובה לתביעה, הגישה פרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) בשמו של שטרן תביעת לשון הרע על סך חצי מיליון שקל נגד רוזן בגין התבטאויות קשות שהפנה כלפי האלוף בתכנית הרדיו "גומרים הולכים" ברדיו תל אביב, בתקופה שבה הגיש אותה.

לפני כשבועיים הגיעו הצדדים להסכם פשרה שאושר על ידי בית המשפט. את שטרן ייצגו עורכי הדין איילת שלו וניר גנצ'רסקי מפרקליטות מחוז תל אביב, ואת רוזן ייצגו עורכי הדין רונן יניב וטל חכם. על פי ההסכם, התביעות ההדדיות יידחו תוך שמירה של כל צד על טענותיו, ומבלי להודות בכל טענה מטענות הצד שכנגד. כל צד יישא בהוצאותיו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:31
קומיט וכל טופס במתנה