שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > שופט בדימוס: "דן כהן לא שופט, הוא עו"ד"

חדשות

שופט בדימוס: "דן כהן לא שופט, הוא עו"ד", צילום:
שופט בדימוס: "דן כהן לא שופט, הוא עו"ד"
18/03/2013, ליאור שדמי שפיצר

השופט בדימוס עו"ד דניאל ארנסט מבקש לתקן את ההתייחסות בתקשורת לדן כהן כאל שופט לשעבר: "הוא היה עו"ד כריזמטי, חריף ובעל מוניטין. השיפוט עבורו היה אפיזודה קצרה וחולפת"

"ההתייחסות בתקשורת לדן כהן כשופט והשיוך שלו לציבור השופטים אינם נכונים – דן כהן אינו שופט ואף אינו שופט בדימוס", כך אמר השופט בדימוס עו"ד דניאל ארנסט בעקבות הידיעות על הסגרתו לארץ של עו"ד דן כהן בחשד לביצוע עבירות שוחד במסגרת עבודתו בחברת חשמל.

לדברי עו"ד ארנסט, "כהן, שאותו אני מכיר אישית מאז שהייתי בן 14, היה עורך דין מוכשר, סטודנט מצטיין ובעל משרד גדול וידוע שהעסיק עשרות עורכי דין, וזאת לפחות בעשרים השנים שקדמו לעזיבתו את הארץ. השיפוט במסגרת הקריירה שלו לא היה אלא אפיזודה חולפת, והוא עזב את השיפוט לאחר כשלוש שנים כשהיה בגיל צעיר, כנראה מתוך אי התאמה למזג השיפוטי. אך דווקא התכונות שהפריעו לו להיות שופט הפכו אותו לעורך דין מצוין".

עוד ציין ארנסט כי "עו"ד כהן חזר לעסוק בתחום המשפטים והקים משרד גדול שעבדו בו בין השאר גם כמה מילדיו של הנשיא אהרון ברק. המוניטין של כהן היה מצוין, והוא היה ידוע כעורך דין חריף, בעל כריזמה, ליטיגטור מצוין ובעל חוש מסחרי ויכולת משא ומתן מצוינת".

עו"ד ארנסט קרא להתייחס בזהירות לחשדות נגד כהן עד שיסתיים הבירור בעניינו. "על רקע קשריו המשפחתיים והצלחתו המקצועית הרבה במשך עשרות שנים, אין זה סביר שסבל מחסרון כיס", אמר ארנסט.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:141
קומיט וכל טופס במתנה