שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קולורדו תגביר את הפיקוח על כלי נשק בעקבות התקפות הירי ההמוניות בארה"ב

חדשות

קולורדו תגביר את הפיקוח על כלי נשק בעקבות התקפות הירי ההמוניות בארה"ב, צילום: צילום: Aesinis
קולורדו תגביר את הפיקוח על כלי נשק בעקבות התקפות הירי ההמוניות בארה"ב
14/03/2013, עו"ד אנה נודל

בעקבות תקרית הירי בקיץ האחרון בקולורדו באולם קולנוע במהלך הקרנת הסרט עלייתו של האביר האפל, יוטלו במדינה מספר הגבלות על מכירת כלי נשק, בהן איסור על מחסניות עם יותר מ-15 כדורים

בית הנבחרים והסנאט בקולורדו אישרו מספר הגבלות על מכירת כלי הנשק במדינה, בהן איסור על מחסניות עם יותר מ-15 כדורים. התקנות צריכות לקבל כעת את אישור מושל המדינה.

ההגבלות על מכירת כלי נשק מגיעות בעקבות התקפות הירי ההמוניות שאירעו בשנה האחרונה בארה"ב. במדינת קולורדו עצמה התקיימו שתיים מהתקפות הירי ההמוניות הקטלניות בארה"ב. ביולי האחרון אדם נכנס לאולם קולנוע בעיר אורורה שבקולורדו במהלך הקרנת הסרט עלייתו של האביר האפל וירה לעבר הקהל. במהלך תקרית הירי נהרגו 12 בני אדם. בשנת 1999 שני נערים ירו ב-12 תלמידים ומורה בתיכון שבעיר קולומביין שבקולורדו ולאחר מכן התאבדו.  

המאבק להגברת הפיקוח על כלי הנשק צבר תאוצה בעקבות הרצח בבית ספר בקונטיקט לפני כארבעה חודשים.

הפיקוח על כלי הנשק הינו אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארה"ב. ברחבי המדינה מוחזקים כ-350 מיליון כלי ירייה, ממוצע של כאחד לתושב. במדינה פועלים מעל 5,000 יצרני נשק מורשים ו-130 אלף סוחרי נשק מוסמכים. מספר החנויות למכירת כלי נשק בארה"ב עומד על 51 אלף. לצורך השוואה, ברחבי המדינה ישנם כ-14 אלף סניפים של מקדונלד'ס.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:68
קומיט וכל טופס במתנה