לטענת המבקש, החברה החליטה לנתק את הלקוחות מערוץ הספורט 5+, ללא ידיעתם ומבלי להפחית את דמי המנוי, וחיברה מחדש רק את מי שפנה לשירות הלקוחות וביקש זאת במפורש
חברת הטלוויזיה בלווין yes ניתקה לקוחות מערוץ 5+ וחיברה בחזרה רק לקוחות שביקשו זאת במפורש, על מנת לבדוק את הביקוש לערוץ, כך נטען בבקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה.
לטענת המבקש, ליאור שניידר, החברה ניתקה את שידורי הערוץ ובמקומו הופיעה כתובית שבה נכתב כי כדי לצפות בערוץ יש לפנות לשירות הלקוחות של yes. לטענתו, במהלך השיחה עם נציג השירות נאמר לו: "כן. הורדנו את הערוץ כדי לדעת מי צופה בו. אין בעיה, אני אחזיר לך אותו מיד".
שניידר, שיוצג על ידי עו"ד נועם מחלב ממשרד שניצר, גוטליב, סאמט, טען כי "yes החליטה על דעת עצמה, ובניגוד מוחלט לדין ולהסכם עם לקוחותיה, לנתק את הלקוחות מהערוץ שעליו הם משלמים. לא מדובר בבדיקה שנמשכת תקופה מוגבלת של מספר ימים שלאחריה yes מחברת את הלקוחות שנותקו לשידורי הערוץ, אלא בסיטואציה הזויה לפיה אם הלקוח לא פנה בבקשה לחבר אותו מחדש לשידורי הערוץ, שעליו הוא משלם ממיטב כספו, yes לא חיברה אותו בחזרה לערוץ".
שניידר מבקש לייצג את לקוחות החברה המנויים על שידורי ערוץ 5+ שנותקו מהערוץ על ידי החברה במהלך שבע השנים שקדמו להגשת התביעה, ללא הסכמתם או ידיעתם, וזאת מבלי שהופחתו דמי המנוי החודשיים.