שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מצעד הבושה: אתר בתי הדין הרבניים מפרסם את תמונותיהם של סרבני גט שנעלמו

חדשות

מצעד הבושה: אתר בתי הדין הרבניים מפרסם את תמונותיהם של סרבני גט שנעלמו, צילום:
מצעד הבושה: אתר בתי הדין הרבניים מפרסם את תמונותיהם של סרבני גט שנעלמו
11/03/2013, ליאור שדמי שפיצר

הנהלת בתי הדין הרבניים מבקשת את עזרת הציבור באיתור שבעת סרבני הגט שתמונתם ופרטיהם האישיים, לרבות ציון מקצועם ומוצאם העדתי, מפורטים באתר. שניים מהם ברחו לחו"ל

הנהלת בתי הדין הרבניים מבקשת את עזרת הציבור באיתור סרבני גט שפרטיהם ותמונתם מופיעים באתר האינטרנט של בתי הדין הרבניים.

תמונותיהם של שבעה סרבני גט מופיעים באתר תחת הכותרת "מבוקשים – WANTED". לחיצה על כל אחת מהתמונות מציגה בפני הגולשים את פרטיהם האישיים של סרבני הגט, בהם תיאור המראה החיצוני, מקצוע, מוצא עדתי, אזרחות ואפילו מבטא.

שניים מסרבני הגט נמלטו לחו"ל – מתי זכריה שנעלם בטיול בטאבה לפני למעלה מארבע שנים והשאיר מכתב שבו ציין כי הוא עוזב למשפחתו במצרים, וסרבן נוסף שנמלט מהארץ חרף צו עיכוב יציאה וצווי מאסר נגדו, ומקום הימצאו לא ידוע.

הנהלת בתי הדין הרבניים מפנה את הציבור שיש בידו מידע העשוי לסייע לאיתורם של סרבני הגט למילוי טופס מידע.

בין סרבני הגט המוצגים באתר לא נמצא שי כהן, האסיר סרבן הגט שנמלט בשבוע שעבר דרך חלון השירותים של בית הדין הרבני בירושלים בעת דיון בהארכת מאסרו. כהן (40) עצור משנת 2007 בשל סירובו לתת גט לאשתו בת ה-40 הממתינה לגט ב-12 השנים האחרונות. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:135
קומיט וכל טופס במתנה