שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > להתגרש עם כסף ולשכוח מהסכם הממון – כך הפכה לונדון לבירת הגירושים של העולם

חדשות

להתגרש עם כסף ולשכוח מהסכם הממון – כך הפכה לונדון לבירת הגירושים של העולם , צילום:
להתגרש עם כסף ולשכוח מהסכם הממון – כך הפכה לונדון לבירת הגירושים של העולם
05/03/2013, עו"ד אנה נודל

בתי המשפט בבריטניה לא רואים בהסכם ממון חוזה מחייב ונוטים לחלק את רכוש המשותף של בני הזוג באופן שווה. על פי הדיווח של ה"גרדיאן", השיטה משתלמת במיוחד למי שמתגרש מבן זוג עשיר

לונדון זכתה בשנים האחרונות לתואר בירת הגירושים של העולם, בעיקר מכיוון שמערכת המשפט במדינה לא רואה בהסכמי ממון הסכם המחייב משפטית, כך מדווח העיתון הבריטי "גרדיאן".

בתי המשפט בבריטניה אמנם מעניקים להסכם משקל מסוים, אך במצב הנוכחי לא ניתן לצפות מראש אם ההסכם יכובד בבית המשפט, אשר נוטה לחלק את הממון באופן שווב בין בני הזוג. הגירושים לפי שיטה זו משתלמים במיוחד למי שמתגרש מבן זוג עשיר. בית המשפט הבריטי פסק להתר מילס, אשתו לשעבר של פול מקרטני, 24 מיליון לירות שטרלינג, לאחר שהזוג היה נשוי ארבע שנים בלבד. גרושתו של איל הביטוח ג'ון צ'רמן יצאה עם פסק דין המעניק לה 48 מיליון לירות שטרלינג. לגרושתו של פיל קולינס נפסקו 25 מיליון לירות שטרלינג.  

למרות הקריאות החוזרות בבריטניה לשנות את השיטה כך שתכבד את הסכמי הממון שנחמו בין הצדדים, טרם בוצעה רפורמה במערכת המשפט הבריטית.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:223
קומיט וכל טופס במתנה