שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > נדחתה בקשת הפרקליטות לדחות את הדיונים בפרשת הולילנד עד אחרי פסח

חדשות

נדחתה בקשת הפרקליטות לדחות את הדיונים בפרשת הולילנד עד אחרי פסח, צילום: צילום: istock
נדחתה בקשת הפרקליטות לדחות את הדיונים בפרשת הולילנד עד אחרי פסח
04/03/2013, עו"ד אנה נודל

בעקבות פטירתו של עד המדינה הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש לדחות את המשך הדיונים בפרשה. השופט דוד רוזן דחה את הבקשה, והדיונים ימשכו בהתאם ללוח הזמנים שנקבע

פרקליטות המדינה ביקשה הבוקר בדיון שהתקיים בפרשת הולילנד, לדחות את המשך הדיונים בתיק לאחר חג הפסח, בעקבות מותו של ש"ד, עד המדינה בפרשה.

התובע, עו"ד יונתן תדמור, ציין כי עדותו של ש"ד היתה "מורכבת ודחופה נוכח לוחות הזמנים שנקבעו ואילצו את כולם להקדיש את כל מרצם לעדותו". בפרקליטות העריכו כי עדותו של העד תימשך עוד חודשיים וביקשו לקבל זמן עבודה על מנת שהתביעה תוכל "להביא את המשך העדים ובין היתר לשקול מי הם העדים שנוכל לחסוך את עדויותיהם".

השופט דוד רוזן דחה את בקשת הפרקליטות והורה לתביעה להמשיך לקיים את הדיונים במועדים שנקבעו.

עד המדינה ש"ד הלך לעולמו בסוף השבוע בגיל 76 לאחר שהספיק להעיד ביותר מ-70 דיונים. עד המדינה הספיק לסיים את החקירה הראשית וחלק מהסנגורים של הנאשמים הספיקו לחקור אותו בחקירה נגדית. העד נפטר בעיצומה של החקירה הנגדית בידי סנגוריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:27
קומיט וכל טופס במתנה