שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > נתן זהבי דורש 60 אלף שקל מערוץ 10: "צינור לילה ביזתה אותי תוך כדי איומים"

חדשות

נתן זהבי דורש 60 אלף שקל מערוץ 10: "צינור לילה ביזתה אותי תוך כדי איומים", צילום: נתן זהבי
נתן זהבי דורש 60 אלף שקל מערוץ 10: "צינור לילה ביזתה אותי תוך כדי איומים"
03/03/2013, אלכסנדר כץ, אייס

שדרן הרדיו דורש פיצוי ופרסום התנצלות חמישה חודשים לאחר שנמתח על ידי התכנית של גיא לרר כשקיבל מסרים "מאיימים" בטלפון – הקלטות מהסרט "חגיגה בסנוקר"

שדרן הרדיו נתן זהבי הגיש בשבוע שעבר תביעה נגד ערוץ 10, בעקבות מתיחה שבוצע כלפיו בחודש ספטמבר האחרון בתכנית "צינור לילה" בהנחיית גיא לרר. זהבי דורש פיצוי של 60 אלף שקל מהערוץ ופרסום התנצלות.

ב-22 בספטמבר שודרה בתכניתו של לרר מתיחה שבמסגרתה קיבל זהבי שתי  שיחות טלפון חסויות שבהן הושמעו לו הקלטות מסרט הקולנוע "חגיגה בסנוקר" עם הביטויים "אני מודיע לך שאם עד הערב אני לא מקבל את הכסף במזומן, אני מוסר את זה לטיפול", "אתה זוכר שיש לך אצלי איזה צ'ק קטן", ועוד.

לאחר כשבועיים פנה זהבי, באמצעות פרקליטו עו"ד שלומי ויינברג, למנכ"ל ערוץ 10 בזמנו יואב הלדמן, ללרר עצמו וליועצת המשפטית של הערוץ דבורה קמחי, ודרש מכתב התנצלות ופיצוי בסך 5,000 שקל שייתרמו לספריית העיוורים בנתניה. זהבי לא קיבל בזמנו את מבוקשו.

ביום חמישי הגיש עו"ד ויינברג תביעה לבית משפט השלום בתל אביב נגד ערוץ 10, בטענה להוצאת לשון הרע נגד זהבי והתנהלות רשלנית באותה פרשה. "(הערוץ) ביזה אותו בפומבי בשידור פופולארי בפני קהל צופים רחב, תוך ביצוע עוולות חמורות של התחזות לאחר, איומים והטרדה", נכתב בכתב התביעה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:64
קומיט וכל טופס במתנה