שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > שופט לשעבר מותח ביקורת על הלינץ' התקשורתי בשופט החשוד שהכה את ילדיו

חדשות

שופט לשעבר מותח ביקורת על הלינץ' התקשורתי בשופט החשוד שהכה את ילדיו, צילום: עו"ד דניאל ארנסט  צילום: אתר הרשות השופטת
שופט לשעבר מותח ביקורת על הלינץ' התקשורתי בשופט החשוד שהכה את ילדיו
03/03/2013, ליאור שדמי שפיצר

השופט בדימוס עו"ד דניאל ארנסט: "הכל תוקפים ללא ידיעת העובדות ומבלי שניתנה לשופט הזדמנות להתגונן. עוד מוקדם לתלות אותו בכיכר העיר". היועמ"ש הורה לפתוח בחקירה פלילית נגד השופט

השופט בדימוס עו"ד דניאל ארנסט מתח ביקורת חריפה על מה שהוא מכנה לינץ תקשורתי חסר מעצורים ומשפט פומבי שנעשה לשופט החשוד באלימות כלפי ילדיו, מבלי לאפשר לו לזכות בדין צדק ככל אזרח אחר במדינה. לדברי ארנסט, "השאלה כאן טרם נתבררה, אך כבר החל ציד מכשפות בסגנון אדם נשך כלב. לא ידוע כרגע מה חומרת החשדות, מה מיוחס בדיוק לשופט ומה חומרת המיוחס. הכל תוקפים ללא ידיעת העובדות, והכל כדי לתפוס עוד כותרת. וכל זאת, מבלי שניתנה לשופט אפשרות להתגונן".

ארנסט ציין כי השאלה אם נפל דופי פלילי במעשיו של השופט עוד לא ידועה, וממילא מוקדם מדי לתלות את השופט בכיכר העיר. "ההנחה האוטומטית שהיועץ המשפטי לממשלה עשה פרוטקציה לשופט, אין לה כל תימוכין כרגע", אומר עו"ד ארנסט. "מעט מדי קולות בתקשורת תוהים אם התנהלות היועץ המשפטי לממשלה עד כה היתה דווקא תקינה ומתאימה לממדי המקרה".

על השאלה האם ניתן יהיה לערער בעתיד על הכרעותיו של שופט שנחשד באלימות, השיב עו"ד ארנסט כי "בעיות בבית אינן משליכות בהכרח על תפקוד השופט, ובודאי שאין בהן כדי להשפיע על תיקים בעבר שבהם ניתנו כבר פסקי דין".

ביום חמישי בערב הודיע משרד המשפטים כי היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין אישר לפתוח בחקירה פלילית נגד השופט החשוד, כשנתיים לאחר פניית המשטרה אליו בעניין זה ושלוש שנים לאחר הגשת התלונה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:47
קומיט וכל טופס במתנה