שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום: ניהלו מועדוני הימורים באמצעות רשת "קופים" שהתחזו לבעלי המקום

חדשות

כתב אישום: ניהלו מועדוני הימורים באמצעות רשת "קופים" שהתחזו לבעלי המקום, צילום: צילום: Roke
כתב אישום: ניהלו מועדוני הימורים באמצעות רשת "קופים" שהתחזו לבעלי המקום
21/02/2013, ליאור שדמי שפיצר

בני זוג מאילת מואשמים שהלבינו 22 מיליון שקל מכספי ההימורים, העסיקו עובדים שתפעלו את המועדונים והציגו עצמם בפני המשטרה ורשויות המס כבעליהם, והציעו שוחד לשוטר בתמורה להתראה לפני פשיטות

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש אתמול (יום ד') כתב אישום נגד בני זוג מאילת, דניאל וליאורה מלול, שבמשך כ-9 שנים החזיקו וניהלו מועדונים למשחקי הימורים, וכן הלבינו את כספי ההימורים בהיקף של כ-22 מיליון שקל.

חקירת המקרה בוצעה על ידי מחלק התשאול של משטרת מרחב אילת ויחידת "יהלום" של רשות המסים. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד שלום שיפר מפרקליטות מחוז דרום (פלילי).

על פי כתב האישום, בני הזוג העסיקו "קופים" – עובדים שתפקידם היה ליטול אחריות על מועדוני ההימורים על מנת להסתיר את הקשר שלהם למקום, והם אלה שתפעלו באופן שוטף את המועדונים, תוך שהם מדווחים לנאשמים ופועלים בהתאם להנחיותיהם. במקרה של פשיטה על המקום, הציגו ה"קופים" בפני המשטרה מצג שווא שלפיו הם הבעלים של המועדון. בחלק מהמקרים בני הזוג אף דאגו לפתוח תיק מס הכנסה על שם ה"קוף".

עוד נטען בכתב האישום כי בני הזוג רכשו במזומן עשרות מכונות משחק, וקיבלו מעובדיהם שת כספי המהמרים במזומן, במרבית המקרים, או בצ'ק ללא שם המוטב. הנאשמים ביצעו שילמו לעובדיהם ולמהמרים שזכו את כספם במזומן ורכשו במזומן בכספי ההימורים לביתם ולצרכים אחרים, כך שאי אפשר היה להתחקות אחר הכספים.

לטענת הפרקליטות, במהלך השנים 2003-2012 הפיקו בני הזוג מלול מפעילותם הכנסות בסכום של 10 מיליון שקל לפחות, התחמקו מתשלום מס ועשו פעולות רבות ברכוש אסור בסכום כולל של לפחות 22.8 מיליון שקל במטרה להסתיר או להסוות את מקורו, זהות בעלי הזכויות בו, מיקומו או תנועותיו.

דניאל מלול אף ביקש להיפגש עם קצין בילוש ובמהלך הפגישה הציע לו שוחד בסכום של 5,000 שקל לחודש, בתמורה להתראה לפני פשיטות המשטרה על מקומות הימורים.

כתב האישום מייחס לבני הזוג עבירות של ארגון משחקים אסורים, החזקה וניהול מקום למשחקים אסורים, הלבנת הון וניסיון למתן שוחד.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על חילוט הרכוש של הנאשמים בהיקף של מיליוני שקלים, הכולל נכסים, רכבי יוקרה וכסף מזומן.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:163
קומיט וכל טופס במתנה