שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ציפי לבני תהיה שרת המשפטים הבאה

חדשות

ציפי לבני תהיה שרת המשפטים הבאה, צילום: צילום: Tamar Matsafi
ציפי לבני תהיה שרת המשפטים הבאה
20/02/2013, עו"ד אנה נודל

מפלגת התנועה חתמה על הסכם קואליציוני שבמסגרתו תקבל לבני את תפקיד שרת המשפטים ותפקיד האחראית על המשא ומתן המדיני. ראש לשכת עוה"ד: "לבני היא ידידת אמת של הקהילייה המשפטית בישראל"

לאחר שלושה שבועות של משא ומתן, נחתם אתמול (ג') ההסכם הקואליציוני הראשון עם מפלגת התנועה. במסגרת ההסכם תקבל ציפי לבני את תפקיד שרת המשפטים והאחראית על המשא ומתן המדיני. עמיר פרץ ימונה לתפקיד השר להגנת הסביבה במקום גלעד ארדן המכהן בתפקיד זה כיום. עמרם מצנע שנמצא במקום שני ברשימת התנועה בכנסת צפוי להתמנות ליו"ר ועדה בכנסת. 

עם מינויה של לבני לתפקיד שרת המשפטים, מסר ראש לשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד דורון ברזילי: "ניסיון העבר מוכיח כי הגברת לבני היא ידידת אמת של הקהילייה המשפטית בישראל, ואני בטוח כי כהונתה תביא לעשייה טובה וחשובה למען כל עורכות ועורכי הדין בארץ ולמען כלל אזרחי המדינה".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:82
קומיט וכל טופס במתנה