שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אולפני סרטים בהוליווד חשודים במתן שוחד לפקידים בסין כדי לקדם הפקות

חדשות

אולפני סרטים בהוליווד חשודים במתן שוחד לפקידים בסין כדי לקדם הפקות, צילום: צילום: Oreos
אולפני סרטים בהוליווד חשודים במתן שוחד לפקידים בסין כדי לקדם הפקות
19/02/2013, עו"ד אנה נודל

רשויות החוק בארה"ב מנהלות חקירה חשאית נגד אולפני הסרטים שביצעו עסקאות גדולות בסין, בהם חברה-בת של וולט דיסני וחברת דרימוורקס שמפיקה בסין סרט המשך לקונג פו פנדה

רשויות החוק בארה"ב מנהלות חקירה חשאית נגד אולפני הסרטים בהוליווד שמעורבים בתעשיית הקולנוע בסין, כך מדווח הניו יורק טיימס. כמה אולפנים אמריקניים המצלמים סרטים בסין חשודים במתן שוחד לפקידי ממשל סיניים לקידום האינטרסים שלהם במדינה.

משרד המשפטים והרשות לניירות ערך חוקרים כל אולפן אמריקני שביצע עסקאות גדולות בסין. החוק בארה"ב אוסר על חברות אמריקניות לשלם שוחד במדינות זרות.

בניו יורק טיימס מציינים כי הרשויות חוקרות בין היתר את דרימוורקס ומרבל אינטרנטיימנט חברה בת של וולט דיסני, אשר ביצעו עסקאות גדולות בסין בשנים האחרונות. דרימוורקס מפיקה בסין את סרט ההמשך השלישי בסדרת קונג פו פנדה. מרבל צילמה בסין חלק מהסרט החדש איירון מן 3.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:227
קומיט וכל טופס במתנה