שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > שלב נוסף במאבק על הישרדות: ערוץ 10 מאיים בתביעה אישית נגד בכירי רשת

חדשות

שלב נוסף במאבק על הישרדות: ערוץ 10 מאיים בתביעה אישית נגד בכירי רשת, צילום: צילום: יוני המנחם
שלב נוסף במאבק על הישרדות: ערוץ 10 מאיים בתביעה אישית נגד בכירי רשת
13/02/2013, אלכסנדר כץ, אייס

בערוץ 10 טוענים כי רשת הציגה למפרסמים את הישרדות בלוח השידורים שלה לשנה הקרובה למרות החלטת ביהמ"ש המבטלת את ההסכם שלה עם בעלת הזכויות בפורמט

ערוץ 10 מאיים לנקוט בצעדים משפטיים נגד בכירי רשת, בעקבות אירוע למפרסמים שקיימה זכיינית ערוץ 2, שבו הציגה את הישרדות כחלק מלוח השידורים שלה לשנה הקרובה.

לפני כחודש ביטל בית המשפט העליון את צו המניעה שחייב את בעלת הזכויות בפורמט, החברה הבריטית Castaway, לנהל מגעים רק עם ערוץ 10 בשלושת החודשים הקרובים, מה שביטל בזמנו את ההסכם בין Castaway לבין רשת. אולם השופט נועם סולברג השאיר על כנו את צווי המניעה שלמעשה מונעים מרשת ומהבריטים להפיק את התכנית עד לסיום הדיון במשפט המרכזי – התביעה שהגיש ערוץ 10.

במכתב ששלח הבוקר (יום ד') בא כוחו של ערוץ 10, עו"ד ברוך כצמן ממשרד הרצוג פוקס נאמן, למנכ"ל 'רשת' אבי צבי, ועו"ד חגי דורון, בא כוחה של הזכיינית, צוין כי מדובר ב"התראה אחרונה בהחלט לפני נקיטת הליכים משפטיים, על פי פקודת בזיון בית המשפט" נגד צבי, המשנה למנכ"ל אילן טוביהו, וסמנכ"ל הפריים-טיים ארז בן הרוש.

עו"ד כצמן טוען לאירוע "שבו ביזתה מרשתך (רשת –  א"כ) ובכירים בה, באופן אישי, צווי מניעה שהוצאו כנגד מרשתך על ידי בית משפט מחוזי (צווים שלאחרונה אף אושרו על ידי בית המשפט העליון, כידוע לך היטב)".

"מרשתי רואה בחומרה רבה את העובדה כי מרשתך ומנהליה הבכירים ניסו לשווק את התכנית 'הישרדות' למפרסמים הגדולים במשק, למשרדי הפרסום, למפיקים, לחברות רכש המדיה וכיו"ב, ובשעה שקיימת החלטה ברורה של בית המשפט המחוזי, אותה החלטה שלא שונתה בבית המשפט העליון", כתב עורך דינה של רשת.

עו"ד כצמן דרש מאנשי רשת להעביר לערוץ 10 את רשימת כל הנוכחים באירוע למפרסמים שקיימה רשת, להעביר העתק מכל מסמך, מצגת ועוד שהוצגו ונמסרו במהלך האירוע ולהבהיר לכך מי שהלקח חלק באירוע כי רשת חוזרת בה מהדברים שנאמרו בו. הדרישה העיקרית של ערוץ 10 מרשת היא להפסיק כל משא ומתן שהזכיינית מקיימת עם מפרסמים פוטנציאליים, וביטול הסכמים במידה שבוצעו כאלה.

המכתב נשלח הבוקר באישורו של המנכ"ל החדש של ערוץ 10, רפי גינת, מי שהיה עד לפני כשבועיים הטאנלט הגדול של רשת, ושערק לבית הוורד יחד עם המותג הוותיק והחזק שלו "כלבוטק". בעקבות כך, הגישה רשת בשבוע שעבר בקשה לסילוק התביעה של ערוץ 10.

מרשת נמסר בתגובה: "מצער ומביך שערוץ 10 צריך להשתמש בשמם של בכירי רשת כדי להשיג עוד כותרת בעיתון".

 

 

כתבות נוספות בנושא:

בעקבות עזיבת כלבוטק: רשת דורשת לסלק את תביעת "הישרדות" של ערוץ 10

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:22
קומיט וכל טופס במתנה