שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ביהמ"ש דחה את בקשת אפל להגדיל את הפיצוי מסמסונג מעל 1.05 מיליארד דולר

חדשות

ביהמ"ש דחה את בקשת אפל להגדיל את הפיצוי מסמסונג מעל 1.05 מיליארד דולר, צילום: צילום: Yutaka Tsutano
ביהמ"ש דחה את בקשת אפל להגדיל את הפיצוי מסמסונג מעל 1.05 מיליארד דולר
31/01/2013, עו"ד אנה נודל

חבר המושבעים קבע ביולי האחרון כי סמסונג העתיקה מאפיינים מהאייפון והאייפד של אפל ושילבה אותם במכשיריה, וחייב אותה בפיצוי של 1.05 מיליארד דולר. בקשת החברות לקיים משפט נוסף נדחתה

בית המשפט הפדרלי בארה"ב דחה את הבקשה של חברת אפל להגדיל את גובה הפיצויים שנפסקו לטובתה בעקבות ההפרה של סמסונג את הפטנטים שלה. חבר המושבעים קבע ביולי האחרון כי סמסונג הפרה מספר פטנטים של אפל וחייב את החברה הדרום קוריאנית בפיצוי של 1.05 מיליארד דולר. חבר המושבעים שוכנע כי סמסונג העתיקה מספר מאפיינים מהאייפון והאייפד ושילבה אותם במכשיריה.

השופטת לוסי קו דחתה את הבקשה של אפל להגדלת סכום הפיצוי ודחתה את בקשתן של שתי החברות לקיים משפט נוסף. השופטת קבעה כי פסיקתם של חבר המושבעים התבצעה כהלכה וכי סכום הפיצוי הינו ראוי.

סמסונג מייצרת עבור המכשירים של אפל רכיבים האלקטרוניים, ולטענת אפל סמסונג מנצלת את הגישה שלה לטכנולוגיה ועיצובים של אפל כדי לפתח מוצרים דומים. אפל וסמסונג מנהלות כבר תקופה ממושכת קרב משפטי חובק עולם. לאחר ההצלחה בתביעה זו סמסונג הגישה תביעה נוספת בטענה להפרה נוספת של זכויות היוצרים. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:84
קומיט וכל טופס במתנה