שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > משרד עורכי הדין מיתר, גבע & לשם ברנדויין מתמזג עם קנטור אלחנני טל

חדשות

משרד עורכי הדין מיתר, גבע & לשם ברנדויין מתמזג עם קנטור אלחנני טל, צילום: צילום: Getty images Israel
משרד עורכי הדין מיתר, גבע & לשם ברנדויין מתמזג עם קנטור אלחנני טל
28/01/2013, עו"ד אנה נודל

המשרד הממוזג יפעל תחת השם מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות', ויועסקו בו כ-200 עורכי דין, מתוכם 58 שותפים. עו"ד דליה טל: "מגמת המיזוגים ויצירת 'משרדי על' צוברת תאוצה"

משרד עורכי דין קנטור אלחנני טל ושות' המעסיק 43 עורכי דין יתמזג לתוך משרד עורכי דין מיתר, גבע & לשם ברנדויין ושות' המעסיק כ-160 עורכי דין. שני המשרדים הודיעו אתמול (א') על המיזוג באופן רשמי.

המשרד הממוזג יפעל תחת השם מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות'. במשרד הממוזג יועסקו כ-200 עורכי דין, מתוכם 58 שותפים.  למרות המיזוג, המשרד מיתר ושות' יישאר השלישי בגודלו בארץ אחרי גולדפרב זליגמן והרצוג פוקס נאמן.

דני גבע, שותף בכיר במיתר ליקוורניק גבע & לשם ברנדויין מסר כי "אנו שמחים על צירופו של משרד קנטור אלחנני טל אל משרד מיתר ומיזוג הפעילות של המשרדים. משרד קנטור אלחנני טל הוא אחד מהמשרדים המובילים והמקצועיים בתחומי הבנקאות והנדל"ן, ואנחנו שמחים על ההזדמנות להתאחד עם קבוצה מקצועית מהמעלה הראשונה בארץ. משרדנו ביסס את מעמדו כמשרד מקצועי ומוביל בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי ומדורג מדי שנה על ידי הדירוגים הנחשבים ביותר בצמרת המשרדים המובילים בארץ. אנו צופים כי המשרד הממוזג יחזק את הדומיננטיות שלנו בשוק הישראלי ויענה על כל הציפיות ואף מעבר להן, עת יקנה ללקוחותיו מענה מקצועי כולל לכל הסוגיות המשפטיות להם יזדקקו".

לדברי דליה טל, שותפה מייסדת בקנטור אלחנני טל ושות', "מגמת המיזוגים ויצירת 'משרדי על' צוברת תאוצה ולפיכך חשבנו שראוי שגם משרד קנטור, אלחנני טל ושות' יהיה חלק ממגמה זאת. משרד מיתר, ליקוורניק, גבע & לשם ברנדויין נמצא על ידינו כבחירה הטובה ביותר ובעלת פוטנציאל סינרגיה גבוה ואני שמחה שהם בחרו בנו כשותפים החדשים. בשם שותפי ובשמי, אני שמחה על הצלחת המהלך ומצפה בכיליון עיניים ליציאה לדרך המשותפת".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:152
קומיט וכל טופס במתנה