שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > טלנסקי העיד בפרשת הולילנד: אולמרט ביקש ממני להעביר 30 אלף דולר לאחיו

חדשות

טלנסקי העיד בפרשת הולילנד: אולמרט ביקש ממני להעביר 30 אלף דולר לאחיו, צילום: צילום: אנטוניו מילנה
טלנסקי העיד בפרשת הולילנד: אולמרט ביקש ממני להעביר 30 אלף דולר לאחיו
21/01/2013, עו"ד אנה נודל

משה טלנסקי: "אהוד אולמרט התקשר אלי ואמר לי שאחיו מצוי בבעיות פיננסיות רציניות, הוא רץ לאיזושהי משרה פוליטית והובס והוא מבקש לעזור לו"

איש העסקים האמריקאי משה טלנסקי העיד אתמול (א') במשפט הולילנד כי העביר ליוסי אולמרט, אחיו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, 30 אלף דולר. טלנסקי העיד בעבר במסגרת ההליך הפלילי שנוהל נגד אהוד אולמרט שהואשם בקבלת שוחד. בית המשפט המחוזי זיכה את אולמרט בפרשה זו ביולי האחרון.

במסגרת ההליך הנוכחי בתיק הולילנד, טוענת הפרקליטות כי אולמרט ביקש גם מעד המדינה ש"ד לסייע לאחיו. התביעה הציגה במהלך הדיון אתמול תדפיס בנק המראה העברה בנקאית של 30 אלף דולר מחשבונו של טלנסקי לחשבון של יוסי אולמרט.

טלנסקי אמר אתמול כי "אהוד אולמרט התקשר אלי ואמר לי שאחיו מצוי בבעיות פיננסיות רציניות, הוא רץ לאיזושהי משרה פוליטית והובס, והוא מבקש אם אפשר לעזור לו". טלנסקי סיפר כי קיבל את פרטי חשבון הבנק של יוסי משולה זקן, מנהלת לשכתו של אולמרט, וכי הוא אמר לה שהוא אינו רוצה לבצע את ההעברה מכיוון שמדובר בעניינים משפחתיים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:163
קומיט וכל טופס במתנה