שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > העליון דחה בקשה לפסול את השופטת אלשיך מדיון בשל קשר עם הנאמן בתיק

חדשות

העליון דחה בקשה לפסול את השופטת אלשיך מדיון בשל קשר עם הנאמן בתיק, צילום: צילום: אתר הרשות השופטת
העליון דחה בקשה לפסול את השופטת אלשיך מדיון בשל קשר עם הנאמן בתיק
20/01/2013, עו"ד אנה נודל

השופטת אלשיך דנה בתיק פש"ר שבו מונה לנאמן עו"ד איתן ארז, שהיה אחד החתומים על מכתב התמיכה בה בפרשת הפרוטוקול המזויף. נציב תלונות הציבור על שופטים: "המכתב אינו מקים עילת פסילה גורפת"

בית המשפט העליון דחה בקשה לפסול את השופטת ורדה אלשיך מלדון בתיק פשיטת רגל שבו מונה לנאמן עו"ד איתן ארז. במסגרת הבקשה לפסילת השופטת טענה המערערת רחל סופר, באמצעות עורכי הדין אבנר רון ותומר הנריק ריטרסקי, כי בין השופטת אלשיך לבין הנאמן קיים קשר חריג והדוק, אשר אינו מאפשר לה לדון באורח אובייקטיבי בתיקים בהם מופיע הנאמן. המערערת ביססה את טענותיה על כתבות עיתונאיות ועל מכתב התמיכה בשופטת בפרשת הפרוטוקול המזויף, שעליו היה חתום בין היתר גם עו"ד ארז.

נציב תלונות הציבור על השופטים הביע דעתו כי מכתב שכזה אינו מקים עילת פסילה גורפת החלה בכל תיק שבו מופיע אחד מחתומי המכתב.

השופט סלים ג'ובראן דחה את בקשת הפסילה וקבע כי "אין מקום לראות בהופעתו של הנאמן, כמי שחתם על המכתב, בפני השופטת אלשיך כהתנהגות המקימה עילה לפסילתה".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:234
קומיט וכל טופס במתנה