שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > לאחר חמש שנים הסתיים בפשרה הסכסוך בין חברת הליקון לריטה ורמי קליינשטיין

חדשות

לאחר חמש שנים הסתיים בפשרה הסכסוך בין חברת הליקון לריטה ורמי קליינשטיין, צילום: צילום: איציק אדרי
לאחר חמש שנים הסתיים בפשרה הסכסוך בין חברת הליקון לריטה ורמי קליינשטיין
17/01/2013, עו"ד אנה נודל

רמי קליינשטיין וריטה תבעו את הליקון ב-2007 בטענה שזו מעלה בכספם. על פי ההסכם, שפרטיו נותרו חסויים, חברת התקליטים תעביר לריטה ורמי קליינשטיין 2.5 מיליון שקל ואת מלוא הזכויות על יצירותיהם

הסכסוך הממושך בין ריטה ורמי קליינשטיין לבין חברת התקליטים הליקון הגיע לסיומו לאחר חמש שנים. לפי הפרסום בעיתון ידיעות אחרונות, במסגרת הסכם הפשרה שאליו הגיעו הצדדים, הליקון תשלם לרמי וריטה כ-2.5 מיליון שקל ותעביר להם בעוד מספר שנים את מלוא הזכויות על יצירותיהם. הצדדים סיכמו כי פרטי ההסכם יישארו חסויים.

בשנת 2007 הגישו רמי וריטה לבית המשפט המחוזי בתל אביב את התביעה נגד הליקון בסכום של 4 מיליון שקל, בטענה שמנהלי חברת התקליטים מעלו בכספם. במסגרת התביעה נטען כי הליקון זייפה רישומים כספיים כדי להקטין את ההכנסות שהתקבלו ממכירת תקליטים והופעות, וניהלה מערכת חשבונות פיקטיבית כדי להפחית את התשלומים המגיעים להם. בני הזוג המשיכו לנהל יחד את התביעה נגד הליקון גם לאחר פרידתם.

השופטת ציפורה ברון העבירה את הסכסוך לבוררות. לאחר הליך ממושך של בוררות בפני השופט בדימוס צבי כהן, עברו הצדדים לגישור בפני עמוס גבריאלי. האמנים יוצגו בהליכים המשפטיים על ידי עו"ד בועז בן צור, והליקון יוצגה על ידי עו"ד יהושע חורש. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:92
קומיט וכל טופס במתנה