שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הרשעה ראשונה בפרשת קרטל הקבלנים: פולדי פרץ הורשע בהסדר כובל אסור

חדשות

הרשעה ראשונה בפרשת קרטל הקבלנים: פולדי פרץ הורשע בהסדר כובל אסור, צילום: צילום: אתר הרשות השופטת
הרשעה ראשונה בפרשת קרטל הקבלנים: פולדי פרץ הורשע בהסדר כובל אסור
14/01/2013, עו"ד אנה נודל

פרץ, חבר נשיאות התאחדות הקבלנים, הודה בכך שהמליץ לקבלנים שלא לגשת למכרז למיגון יישובי עוטף עזה בו לא ניתן פיצוי על עליית מחירי התשומות, המלצה הנחשבת להסדר כובל אסור

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע אתמול (א') את פולדי פרץ במסגרת הסדר טיעון בפרשת "קרטל הקבלנים". כתב האישום בפרשה הוגש בדצמבר 2010, בין היתר נגד התאחדות הקבלנים ונושאי משרה בה.

על פי כתב האישום, אנשי ההתאחדות המליצו על "קו פעולה" שלפיו קבלנים לא ייגשו למכרזים שבהם לא ניתן פיצוי על עליית מחירי התשומות, המלצה שנחשבת כהסדר כובל אסור. במסגרת המלצה זו, המליצו אנשי התאחדות לקבלנים שאמורים היו להשתתף במכרז עוטף עזה שלא לגשת למכרז.

השופט משה יועד הכהן הרשיע את פולדי פרץ לאחר שהוא הודה בעובדות כתב אישום מתוקן במסגרת הסכם טיעון. פרץ הודה כי בהיותו חבר נשיאות התאחדות הקבלנים, המליץ לקבלנים שהשתתפו במכרז למיגון יישובי עוטף עזה שלא לגשת לשלב מתקדם של המכרז. מדובר בנאשם הראשון שמודה ומורשע. הטיעונים לעונש בעניינו של פולדי פרץ נקבעו לחודש הבא.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:248
קומיט וכל טופס במתנה