שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תביעה נגד לבנת פורן: דרשה שכ"ט של 80 אלף שקל על החזר מס של 64 אלף שקל

חדשות

תביעה נגד לבנת פורן: דרשה שכ"ט של 80 אלף שקל על החזר מס של 64 אלף שקל, צילום: צילום: Getty images Israel
תביעה נגד לבנת פורן: דרשה שכ"ט של 80 אלף שקל על החזר מס של 64 אלף שקל
10/01/2013, עו"ד אנה נודל

התובע טען כי החוזה עם המרכז למימוש זכויות רפואיות אינו חוקי ונוגד את תקנת הציבור, וכי המרכז כלל לא היה רשאי לייצגו מול רשויות המס בעקבות פסיקת בית המשפט בתביעה שהגישה לשכת עורכי הדין

תושב קרית אונו תובע את המרכז למימוש זכויות רפואיות של לבנת פורן בטענה כי המרכז החתים אותו על חוזה מקפח, בלתי חוקי ונוגד את תקנת הציבור, ודורש ממנו כעת לשלם שכר טרחה של 80 אלף שקל בגין הליך של החזר מס בסכום של 64 אלף שקל בלבד.

עוד טוען התובע, באמצעות עו"ד רם גורודיסקי, כי המרכז ממשיך לייצג לקוחות מול מס הכנסה, בניגוד לפסיקת בית המשפט המחוזי בירושלים באפריל 2012, שקיבל את תביעת לשכת עורכי הדין וקבע כי לבנת פורן מסיגה את גבול מקצוע עריכת הדין. בית המשפט המחוזי אסר על המרכב למימוש זכויות רפואיות לייצג לקוחות בפני המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח, משרד הביטחון ורשויות המס, וקבע בין היתר כי המרכז רשאי לפעול רק בהתאם לפקודת מס הכנסה המתירה ייצוג נישומים על ידי יועצי מס.

המרכז למימוש זכויות רפואיות טוען בתגובה כי התובע מנסה להתחמק מתשלום שכר טרחה ומעלה טענות חסרות בסיס. לטענתם, התובע קיבל סכומים הרבה יותר גבוהים כתוצאה מהטיפול של המרכז בעניינו, וכי הוא יוצג מול מס הכנסה על ידי יועצת מס מוסמכת.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:172
קומיט וכל טופס במתנה