שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הרשעה תקדימית: עובד ותיק בעיריית אשדוד הורשע בסיוע לארגון פשיעה

חדשות

הרשעה תקדימית: עובד ותיק בעיריית אשדוד הורשע בסיוע לארגון פשיעה, צילום: צילום: Getty images Israel
הרשעה תקדימית: עובד ותיק בעיריית אשדוד הורשע בסיוע לארגון פשיעה
10/01/2013, ליאור שדמי שפיצר

העובד, שהיה אחראי על אצטדיוני הכדורגל באשדוד, ניהל עבור ראשי הארגון מחשבונו הפרטי את הכספים שהופקו מביצוע עבירות הימורים והעמיד את אצטדיוני הכדורגל בעיר לרשות העבריינים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את רוז'ה זפרני, עובד ותיק בעיריית אשדוד ומי שהיה אחראי על אצטדיוני הכדורגל בעיר, בעבירות של פעילות בארגון פשיעה, עבירות רבות לפי חוק איסור הלבנת הון במסגרת ארגון פשיעה, וכן מרמה והפרת אמונים. בנוסף הורשע זפרני באופן תקדימי בעבירה לפי סעיף 4 לחוק המאבק בארגוני פשיעה המתייחסת לעובד ציבור כמסייע לארגון פשיעה. זפרני הורשע על סמך הודאתו במסגרת הסדר טיעון. 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עמיחי חביביאן מפרקליטות מחוז דרו, ניהל זפרני עבור ראשי ארגון הפשיעה באשדוד, שבראשו עמד ארמונד מיארה, את הכספים שהופקו מביצוע עבירות ארגון הימורים והחזקת מקומות למשחקים אסורים. זפרני ניהל את הכספים בחשבונו הפרטי ובחשבונות של קרובי משפחתו, וכן ביצע מחשבונו הפרטי תשלומים לטובת רכישת נכסים עבור ראשי הארגון ומימון משק הבית של ראש הארגון ובני ביתו.

זפרני השתמש לרעה במעמדו ובסמכויותיו כעובד הציבור, ובמסגרת תפקידו כאחראי על אצטדיוני הכדורגל בעיריית אשדוד, העמיד את משרדי אצטדיון הכדורגל לטובת התוועדויותיו העברייניות.

במסגרת הסדר הטיעון הוטל על זפרני קנס של 200 אלף שקל, ובנוסף יחולטו כספי הפנסיה שצבר בסכום של מאות אלפי שקלים.

במסגרת שלב הטיעונים לעונש שייחל בחודש מרץ, תבקש הפרקליטות להטיל עליו עונש של עשרה חודשי מאסר בפועל, בניכוי ימי מעצרו, ועונשי מאסר על תנאי.

 

(תפ"ח 14860-04-12)

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:58
קומיט וכל טופס במתנה