שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > יואב יצחק מגיב לתביעת אינס: "רודפת בצע, נכלולית ומשתמשת במשטרה"

חדשות

יואב יצחק מגיב לתביעת אינס: "רודפת בצע, נכלולית ומשתמשת במשטרה", צילום: צילום: צילום מסך: חדשות 2
יואב יצחק מגיב לתביעת אינס: "רודפת בצע, נכלולית ומשתמשת במשטרה"
06/01/2013, אלכסנדר כץ, אייס

האתר news1 ויצחק הגישו כתב הגנה לתביעה שהגישה ד"ר אורלי אינס נגדם ונגד ארבעה גופי תקשורת נוספים – ידיעות אחרונות, מעריב, חדשות 2 וישראל היום, בטענה כי גרמו לחשיפתה בפרסומיהם

כתב הגנה קשה בניסוחיו הגישו יואב יצחק ואתר news1, בתגובה לתביעתה של ד"ר אורלי אינס נגדם. בין היתר, טען יצחק, באמצעות עורכי הדין יורם מושקט ואברהם מנחם, כי אינס, שהתלוננה לפני כשנתיים כי ניצב אורי בר לב ומנכ"ל המשרד לביטחון פנים חגי פלג הטרידו אותה מינית, "מתנהגת כרודפת בצע, קטנונית ונכלולית, המשתמשת בין השאר בקשריה עם משטרת ישראל".

לפני כחודש הגישה אינס, באמצעות עורכי הדין רונאל פישר, שלומי הדר והדר מורד ממשרד רונאל פישר, נרי ושות', תביעה נגד חמישה גופי תקשורת (ידיעות אחרונות, מעריב, ישראל היום, חדשות 2, ו-news1) ונגד יצחק, בסך 1.13 מיליון שקל. בתביעה טענה אינס כי מ-19 בנובמבר 2010 ובמשך כמה ימים פרסמו אותם כלי תקשורת פרטים אישיים עליה, כגון גילה, מספר ילדיה, תפקידה, הפרויקט אותו יזמה וניהלה "עיר ללא אלימות" ובמסגרת איזה משרד ממשלתי פרויקט זה פעל, ואף שלא פרסמו את שמה, הפרסומים אודותיה גרמו לחשיפת זהותה. בשל כך נאלצה אינס לחשוף עצמה כעבור פחות משבוע, ב-25 בנובמבר.

בכתב ההגנה נכתב כי "התובעת מתהדרת באומץ שלה ובהיותה קול קורא לקורבנות מין, דורשת ומקבלת קרדיט של אישה אמיצה שלא פוחדת לחשוף את דמותה מול הציבור באמצעות הטלוויזיה ב'פריים טיים'", אולם לאחר שהשיגה את מבוקשה, היא הופכת לתובעת קטנונית, הפורטת לפרוטות את הפרסומים אודות תלונתה והתנהגותה".

מיואב יצחק ו-news1 תבעה אינס 238 אלף שקל, בטענה כי יצחק אמר בשידור בתכנית "פוליטיקה" בערוץ1: "ניסיון של אותה גברת שהפכה את תכנית 'עיר ללא אלימות' למין ללא הפסקה". כמה ימים לפני כן, לטענת אינס, אתר האינטרנט של יצחק, news1, הזכיר את שמה וקישר אותה לאייטם אחר. גם בהמשך, טוענים פרקליטיה של אינס, קישר news1 בין אינס לבר לב. "אין בכך כדי לזהות את התובעת", הגיבו בכתב ההגנה לטענותיה של אינס.

יצחק ואתרו טוענים כי אינס פועלת במגמתיות נגדם משום שחשפו פרשיית שחיתות בה היא הייתה מעורבת, ואף ניסתה לטפול ליצחק תיק פלילי. עורכי דינם של הנתבעים קישרו בכתב התביעה בין שחיתות לקשרי מין שנוצרו בין אינס לבין חגי פלג: "התובעת לוחצת וזוכה לקבל מכרז 'תפור' מהמנכ"ל למשרד לביטחון הפנים שעמו היא מנהלת יחסים אישיים, כולל יחסי מין... עסקינן ביחסים הטעונים גילוי ופרסום בתקשורת. התובעת רק מנסה לנקום במי שחשף את מעורבותה בפרשת שוחד חמורה".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:214
קומיט וכל טופס במתנה