שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > בדקה ה-90: אייל שני הפקיד 189 אלף שקל לקופת פשיטת הרגל ולא יכנס למעצר

חדשות

בדקה ה-90: אייל שני הפקיד 189 אלף שקל לקופת פשיטת הרגל ולא יכנס למעצר, צילום: צילום: מגיסטר
בדקה ה-90: אייל שני הפקיד 189 אלף שקל לקופת פשיטת הרגל ולא יכנס למעצר
10/12/2012, עו"ד אנה נודל

כוכב מאסטר שף, אייל שני קיבל מביהמ"ש העליון ארכה של 20 שעות נוספות להפקדת הסכום הנדרש. שעות ספורות לפני תום הארכה הפקיד שני את הכספים שגויסו לטענתו מחבריו שהסכימו לסייע לו

שעות ספורות לפני תום הארכה שניתנה לו על ידי בית המשפט העליון הפקיד כוכב מאסטר שף אייל שני סכום של 189 אלף שקל לקופת פשיטת הרגל והצליח להימנע ממעצר.

בית המשפט המחוזי בתל אביב נתן בשבוע שעבר צו מאסר נגד השף אייל שני שיופעל אם לא יפקיד בקופת פשיטת הרגל סכום של כ-200 אלף שקל. שופטת בית המשפט המחוזי ורדה אלשיך חייבה את שני להפקיד את הכספים עד יום ראשון.

שני פנה לבית המשפט העליון והשופטת אסתר חיות נתנה לו ארכה של 20 שעות נוספות להפקדת הסכום הנדרש. שעות ספורות לפני תום הארכה, כאמור, הפקיד שני את הכספים שגויסו לטענתו מחבריו שהסכימו לסייע לו.

אייל שני נמצא בהליך פשיטת רגל לאחר שצבר חובות בסך של כ-5 מיליון שקל. במסגרת ההליך הוא מחויב להעביר מידי חודש לקופת פשיטת הרגל 25 אלף שקל בגין הכנסותיו מהמסעדות ואת כל תקבולי המדיה שהוא מקבל בגין הופעותיו בטלוויזיה ובפרסומות. השף הגיש ערעור לבית המשפט העליון על גובה התשלום והערעור יידון בהמשך החודש.

הנאמנים לנכסיו של שני, עורכי הדין ארז חבר ומרדכי האן-ברקוביץ', ביקשו מבית המשפט להוציא צו מאסר נגדו בשל הפרת הוראות בית המשפט ואי תשלום הסכומים שנקבעו לו. לטענת הנאמנים, שני מעביר מדי חודש רק כ-6,000 שקל מההכנסות מהמסעדות צפון אברקסס, המזנון והסלון.

השופטת ורדה אלשיך קיבלה את הבקשה של הנאמנים ונתנה בשבוע שעבר צו מאסר כנגד השף. אלשיך כתבה בהחלטתה כי "אייל שני הפר ברגל גסה את החלטות בית המשפט, ולכן אם הוא לא יתכבד וישלם את חוב הפיגורים שצבר לתשלום החודשי לקופת פשיטת הרגל עד ליום ראשון הקרוב, לא יהיה מנוס ממאסרו לתקופה של חודש וחצי, או עד שיתרצה וישלם את החוב".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:108
קומיט וכל טופס במתנה