שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > צו מאסר נגד השף אייל שני: ייכנס לכלא ביום ראשון אם לא ישלם 200 אלף שקל

חדשות

צו מאסר נגד השף אייל שני: ייכנס לכלא ביום ראשון אם לא ישלם 200 אלף שקל, צילום: צילום: מגיסטר
צו מאסר נגד השף אייל שני: ייכנס לכלא ביום ראשון אם לא ישלם 200 אלף שקל
06/12/2012, עו"ד אנה נודל

שני נמצא בהליך פשיטת רגל לאחר שצבר חובות של כ-5 מיליון שקל. אם לא ישלם את חוב הפיגורים שצבר לקופת הפש"ר, הוא ייאסר לתקופה של חודש וחצי. השופטת אלשיך: "שני שם ללעג את ההחלטות בעניינו"

בית המשפט המחוזי בתל אביב נתן אתמול (ד') צו מאסר נגד השף אייל שני, כוכב תוכנית מאסטר שף. הצו יכנס לתוקף ביום ראשון אם השף לא יפקיד בקופת פשיטת הרגל סכום של כ-200 אלף שקל.

אייל שני נמצא בהליך פשיטת רגל לאחר שצבר חובות של כ-5 מיליון שקל. במסגרת ההליך מחויב שני להעביר מידי חודש לקופת פשיטת הרגל 25 אלף שקל בגין הכנסותיו מהמסעדות ואת כל תקבולי המדיה שהוא מקבל בגין הופעותיו בטלוויזיה ובפרסומות.

הנאמנים לנכסיו של שני, עורכי הדין ארז חבר ומרדכי האן-ברקוביץ', ביקשו מבית המשפט להוציא צו מאסר נגדו בשל הפרת הוראות בית המשפט ואי תשלום הסכומים שנקבעו לו. לטענת הנאמנים, שני מעביר מדי חודש רק כ-6,000 שקל מההכנסות מהמסעדות צפון אברקסס, המזנון והסלון.

השופטת ורדה אלשיך כתבה בהחלטתה כי "אייל שני הפר ברגל גסה את החלטות בית המשפט, ולכן אם הוא לא יתכבד וישלם את חוב הפיגורים שצבר לתשלום החודשי לקופת פשיטת הרגל עד ליום ראשון הקרוב, לא יהיה מנוס ממאסרו לתקופה של חודש וחצי, או עד שיתרצה וישלם את החוב. אין לי אלא להצר, ולא בפעם הראשונה על אורח ההתנהלות שסיגל לעצמו שני, שפוגע לא רק בנושים אלא אף בו עצמו".

השופטת אלשיך ציינה כי צעד זה של מאסר עשוי לפגוע גם בהכנסות המדיה המשולמות לנאמנים, "אלא שחייב זה, על דרך התנהלותו הנמשכת והאורח בו החליט, פשוטו כמשמעו, לשים ללעג ולקלס את ההחלטות שניתנו בעניינו, נראה כמי שאינו מותיר בידי ברירה מרובה".

 

(פש"ר 1474-03)

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:233
קומיט וכל טופס במתנה