שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הישג למשטרה ולרשות המיסים: נעצרו 17 חברי ארגון הפשיעה עבד אל קאדר מטייבה

חדשות

הישג למשטרה ולרשות המיסים: נעצרו 17 חברי ארגון הפשיעה עבד אל קאדר מטייבה, צילום: תא מעצר
הישג למשטרה ולרשות המיסים: נעצרו 17 חברי ארגון הפשיעה עבד אל קאדר מטייבה
03/12/2012, עו"ד אנה נודל

חברי הארגון חשודים בעשרות מקרים של סחיטה ואיומים, עבירות מס, עבירות הלבנת הון והטיית מכרזים. פקידים בכירים בעיריית טייבה עוכבו לחקירה בחשד שסייעו לחברי הארגון בפעילותם הפלילית

ימ"ר מחוז מרכז, בשיתוף עם יחידת יהלום של רשות המסים, מנהלים חקירה נגד ארגון הפשיעה עבד אל קאדר, הפועל בעיר טייבה ובסביבותיה מזה שנים רבות.

מדובר בבני משפחה החשודה כמי שעוסקת בתחומי פשיעה רבים לרבות אחזקת אמל"ח, גביית דמי חסות, עושק, אלימות, סחר בסמים וסחיטה באיומים על רקע גביית חובות ומתן הלוואות. למשפחה סכסוך רב שנים עם משפחת חרירי, אשר גבה קורבנות רבים משני הצדדים. במהלך החקירה הסמויה נאספו ראיות נגד מספר דמויות מפתח בארגון.

היום לפנות בוקר נעצרו 17 חברי הארגון בגין עבירות לפי חוק מאבק בארגוני פשיעה, רצח, ניסיונות רצח, סחיטה באיומים, אחזקת אמל"ח, סמים, רכוש, עבירות מס, עבירות הלבנת הון ועבירות כלכליות. כמו כן עוכבו לחקירה פקידים בכירים בעיריית טייבה, אשר סייעו לחברי הארגון בפעילותם הפלילית, בין אם ברצון ובין אם בכפייה.

במהלך החיפושים נתפסו מסמכים רבים של חוזי מכר בנדל"ן והסכמי הלוואות. במשטרה חושדים שהבעלות על הנכסים הועברה תוך הפעלת לחץ ואלימות מצד משפחת הפשע. נגד חברי הארגון קיימים חשדות לכ-50 מקרים של סחיטה ואיומים, עבירות מס, עבירות של הלבנת הון והטיית מכרזים החל בשנת 2005 ועד היום. החשודים יובאו היום בצהריים להארכת מעצר בבית המשפט ברמלה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:144
קומיט וכל טופס במתנה