שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > פורץ שהורשע איים על השופטת: "את תשלמי את המחיר, אני ארדוף אותך"

חדשות

פורץ שהורשע איים על השופטת: "את תשלמי את המחיר, אני ארדוף אותך", צילום: צילום: Getty images Israel
פורץ שהורשע איים על השופטת: "את תשלמי את המחיר, אני ארדוף אותך"
25/11/2012, עו"ד אנה נודל

הנאשם טען להגנתו כי התכוון "לרדוף" את השופטת שהרשיעה אותו במסגרת הליכי ערעור. השופט הישאם אבו שחאדה הרשיע אותו באיומים: "הרושם שנוצר הוא כי מדובר בדברי איום כלפי בית המשפט".

במאי 2009 השופטת רבקה פרידמן פלדמן גזרה על ציון אביטל שהורשע בפריצה 36 חודשי מאסר בפועל ושמונה חודשי מאסר על תנאי לשלוש שנים. לאחר הקראת גזר הדין קרע אביטל את דפי הפרוטוקול וגזר הדין ואמר לשופטת "את תשלמי את המחיר. כל חייך אני ארדוף אותך".

השופט הישאם אבו שחאדה הרשיע את אביטל בעבירות איומים וכתב בפסק הדין כי "הרושם שנוצר באולם אצל אלה שנכחו בו הוא כי מדובר בדברי איום שמושמעים כלפי בית המשפט, בעקבות מילוי תפקידו על פי דין".

אביטל לא הכחיש את המעשים המיוחסים לו, אך טען שהדברים נאמרו בשעת כעס ועקב הפתעתו מחומרת העונש שהוטל עליו, וכי לא היתה לו כל כוונה לפגוע בשופטת. אביטל אף טען שמשמעות הביטוי "אני ארדוף אותך" הוא "רדיפה לערכאות גבוהות יותר על ידי הגשת ערעור על גזר הדין".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:192
קומיט וכל טופס במתנה