שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > לשכת עורכי הדין תקיים יום עיון בנושא יעדים ודרכי פעולה נגד הסגת גבול המקצוע

חדשות

לשכת עורכי הדין תקיים יום עיון בנושא יעדים ודרכי פעולה נגד הסגת גבול המקצוע, צילום: צילום: יוסי זמיר
לשכת עורכי הדין תקיים יום עיון בנושא יעדים ודרכי פעולה נגד הסגת גבול המקצוע
14/11/2012, ליאור שדמי שפיצר

בין היתר, ייבחנו התוצאות המעשיות של פסק הדין בתביעת לשכת עורכי הדין שהטיל מגבלות משמעותיות על פעילות המרכז למימוש זכויות רפואיות בניהולה של לבנת פורן

לשכת עורכי הדין תקיים ב-26 בנובמבר יום עיון מיוחד בנושא הסגת גבול המקצוע תחת הכותרת "עוברים כל גבול – המאבק בהסגת גבול המקצוע: יעדים, תוכניות ודרכי פעולה".

יום העיון יבחן, בין היתר, את התוצאות המעשיות של פסק הדין שניתן ב-3 באפריל בבית המשפט המחוזי בירושלים בתביעת לשכת עורכי הדין נגד המרכז למימוש זכויות רפואיות בניהולה של לבנת פורן. בית המשפט הטיל הגבלות משמעותיות על פעילותה של החברה בתחום מימוש זכויות רפואיות וקיבל את עמדתה המהותית של הלשכה, שלפיה מימוש זכויות רפואיות הוא למעשה מימוש זכויות משפטיות. כמו כן נפסק כי הסיוע שנותן המרכז במילוי טפסים הוא ייעוץ משפטי ולא רק מילוי טכני של פרטים עובדתיים.

בנוסף, ייבחנו אפיקי פעולה יעילים נוספים למיגור התופעה של הסגת גבול המקצוע.

ביום העיון, בהנחיית יו"ר הוועדה להגנת המקצוע בלשכת עורכי הדין עו"ד גד שילר, ישתתפו עו"ד אסף פוזנר, שייצג את לשכת עורכי הדין בפרשת לבנת פורן, וראש לשכת עורכי הדין עו"ד דורון ברזילי. יו"ר ועדת האתיקה הארצית עו"ד דרור ארד-אילון ירצה בנושא שיתוף פעולה בעיתי בין עורכי דין לבין מסיגי גבול המקצוע והשלכותיו, ועו"ד יעקב אביעד ישוחח על אפשרות הגשת תובענות ייצוגיות על ידי נפגעים נגד מרכז מימוש זכויות רפואיות.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:210
קומיט וכל טופס במתנה