שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > רשות ההגבלים העסקיים הסכימה לנהל הליך גישור פלילי בפרשת קרטל הלחם

חדשות

רשות ההגבלים העסקיים הסכימה לנהל הליך גישור פלילי בפרשת קרטל הלחם, צילום: צילום: דוד שי
רשות ההגבלים העסקיים הסכימה לנהל הליך גישור פלילי בפרשת קרטל הלחם
12/11/2012, עו"ד אנה נודל

בכתב האישום נגד המאפיות הגדולות ו-11 נושאי משרה בכירים בהן טענה רשות הגבלים עסקיים כי המאפיות הקימו קרטל שבמסגרתו נמנעו מתחרות ופעלו להעלאת מחירי הלחם האחיד והחלות

בבית המשפט המחוזי בירושלים החלו הדיונים בפרשת קרטל הלחם בפני השופט עודד שחם.

כתבי אישום נגד המאפיות הגדולות – מאפיות אנג'ל, ברמן, דוידוביץ', אורנים, אחדות, אלומות, מרחבית, דגנית עין-בר ו-11 בכירים בחברות אלו – הוגשו על ידי רשות ההגבלים העסקיים בסוף חודש אוגוסט. לטענת הרשות, המאפיות הקימו קרטל שבמסגרתו הן נמנעו מתחרות ביניהן ופעלו להעלאת מחירי הלחם האחיד והחלות.

בכתב האישום נטען כי מנהלי המאפיות נפגשו בפברואר 2010 וסיכמו ביניהם על חלוקת הלקוחות. נושאי משרה בכירים במאפיות הללו נפגשו לישיבות במקומות שונים ברחבי הארץ כדי לתאם את פעילותם.

נציגי הנאשמים הציעו במהלך הדיון לנהל בתיק הליך גישור פלילי. התובעים, עו"ד אסף מוזס ואיל פרזון, הסכימו באופן עקרוני להצעה בתנאי שהדבר לא יעכב את ההליכים בתיק.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:20
קומיט וכל טופס במתנה