שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הורשע מנהל תיקי ההשקעות שלום קופרמן שגנב 5 מיליון שקל ממשקיעים חרדים

חדשות

הורשע מנהל תיקי ההשקעות שלום קופרמן שגנב 5 מיליון שקל ממשקיעים חרדים, צילום: צילום: istock
הורשע מנהל תיקי ההשקעות שלום קופרמן שגנב 5 מיליון שקל ממשקיעים חרדים
31/10/2012, עו"ד אנה נודל

קופרמן הבטיח למשקיעים שלו ריבית חודשית של 1%-2% ובפועל נטל את כספם. ביהמ"ש השלום הרשיע אותו אתמול בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע אתמול (ג') את שלום קופרמן, מנהל תיקי השקעות, בגניבה של למעלה מ-5 מיליון שקל.

קופרמן עסק בניהול תיקי השקעות משנת 2000 והקים את חברת פרופשיונל שוקי הון. הוא פרסם את עצמו ואת חברות ניהול התיקים שבבעלותו בתקשורת החרדית ובנה לעצמו תדמית של מנהל השקעות מצליח.

קופרמן הבטיח למשקיעים שלו ריבית חודשית של 1%-2%. בחישוב שנתי, מדובר בתשואה גבוהה ולקוחות רבים התפתו להפקיד את כספם אצלו. בפועל הוא גנב את כספי המשקיעים והשתמש בהם לצרכיו האישיים. בין היתר הוא רכש דירה אותה רשם על שם מקורבו והשקיע בחנות צילום שבבעלותו. קופרמן הצליח להבריח חלק מהכספים לחשבונותיו בחו"ל. בעקבות חקירה של רשות ניירות ערך הוגש נגדו לפני שלוש שנים כתב אישום. השופטת לימור מרגולין-יחידי הרשיעה את קופרמן בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הדחה בחקירה והוצאת צ'קים ללא כיסוי. בית המשפט יגזור את דינו בקרוב.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:196
קומיט וכל טופס במתנה