שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עובדים מהבלקברי או שוחים לעבודה: סנדי לא עוצרת את עורכי הדין במנהטן

חדשות

עובדים מהבלקברי או שוחים לעבודה: סנדי לא עוצרת את עורכי הדין במנהטן, צילום: צילום: ג'ורדן בלדרס
עובדים מהבלקברי או שוחים לעבודה: סנדי לא עוצרת את עורכי הדין במנהטן
31/10/2012, ליאור שדמי שפיצר

סופת ההוריקן סנדי שהכתה בחוף המזרחי והפכה את ניו יורק לאזור אסון לא שיתקה את משרדי עורכי הדין בניו יורק, שהמשיכו לעבוד מרחוק

הקהילה המשפטית בחוף המזרחי נאבקת להמשיך ולשדר עסקים כרגיל, למרות הטלטלה שיצרה סופת ההוריקן סנדי, שניתקה מיליונים מזרם החשמל ושיתקה את התחבורה הציבורית.

ביום שני, כשמאות אלפים מתושבי ניו יורק התבקשו להתפנות מבתיהם, משרדי עורכי דין בדאון טאון מנהטן התעקשו להמשיך ולעבוד, כך דיווח האתר The American Lawyer.

עורכי הדין בפירמה Cravath Swaine & Moore שבניו יורק הגיעו לעבודה ביום שני באופן וולנטרי, כך אמרה מזכירת המשרד שענתה לטלפונים. השף של הפירמה הגיע גם הוא לעבודה והכין ארוחת בוקר וצהריים בחינם לאלו שהגיעו לעבוד, והחברה מימנה לינה במלון לעורכי הדין שביקשו להישאר קרובים למקום העבודה.

לעומתו, משרד Carter Ledyard & Milburn שבדאון טאון מנהטן סגר את שעריו. אחת השותפות, ג'ודית לוקהארט, שעבדה באזור שפרצה סופה דומה בדצמבר 1992, זוכרת שהמים הגיעו עד לברכיה כשניסתה להגיע הביתה. "זה לא היה כיף", סיפרה במייל, מהבית.

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה שעורכי דין רבים ממשיכים לעבוד כרגיל, אך מרחוק – באמצעות הבלקברי, המחשב והמייל, ולעיתים גם באמצעות צוות מצומצם שממשיך מאייש את המשרדים.

בתי המשפט בניו יורק, ניו ג'רזי, דלאוור, מרילנד, וירג'יניה פילדלפיה ווושינגטון די.סי היו סגורים מיום שני, אך במשרדי עורכי הדין הצליחו לסגור עסקאות ולצמצם את נזקי הסופה לעסקיהם. משרדים שלהם שלוחות הרחוקות מהחוף המזרחי העבירו אליהם חלק מהפעילות של המשרד בניו יורק. הטלפונים והפקסים נותבו למשרדים המרוחקים, והצוותים המקומיים סייעו להם להישאר נגישים ללקוחות ולהמשיך לעבוד. 

"בעבר, בזמן סופות קשות, אם היה צריך לעשות משהו אנשים היו צריכים להגיע פיזית למשרד ולעבוד. הם תמיד מצאו דרך לעשות זאת", אמר מורט פירס, שותף בפירמה White & Case שבשדרה השישית במנהטן. "אני מניח שזה לא שונה גם היום".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:26
קומיט וכל טופס במתנה