שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד שפטל משיב לזהבי: "הגדרת סגנונו הרדיופוני כלשון ביבים עושה עמו חסד"

חדשות

עו"ד שפטל משיב לזהבי: "הגדרת סגנונו הרדיופוני כלשון ביבים עושה עמו חסד", צילום: נתן זהבי
עו"ד שפטל משיב לזהבי: "הגדרת סגנונו הרדיופוני כלשון ביבים עושה עמו חסד"
24/10/2012, יואב כהן

עו"ד יורם שפטל הגיש תביעת לשון הרע נגד נתן זהבי שכינה אותו "אדולף" בשידור. בכתב התשובה שהגיש כעת דחה שפטל את הטענות כי מדובר בקרב על הבכורה ברצועת השידור ברדיו

הסכסוך המשפטי בין עו"ד יורם שפטל לבין שדרן הרדיו נתן זהבי מתקדם שלב נוסף עם כתב התשובה שהגיש שפטל בתביעת לשון הרע נגד זהבי בטענה שזה כינה אותו "אדולף".

בכתב התשובה מתייחס שפטל לכתב ההגנה שהגיש זהבי, תוך שהוא מצביע על פער בלתי ניתן לגישור, לדבריו, בין טענותיו של זהבי על לשונו הבוטה של שפטל ובין סגנונו הרדיופוני שלו עצמו, "אשר הגדרתו כלשון ביבים ואשפתות עושה עמו חסד שלא מגיע לו".

לטענת שפטל, כתב ההגנה שהגיש זהבי הוא "כתב השמצה, הכפשה והשחרה, אומנם בכסות משפטית, כנגד תובע אשר כל חטאו הסתכם בכך שיצא לתבוע את עלבונו בגין הכינוי המחפיר שבכינויים כלפי אדם ויהודי".

עוד טען שפטל כי זהבי תקף אותו מעל גלי האתר על בסיס אישי פעמים רבות, ברצועת השידור "עצבני" ברדיו ללא הפסקה, אותה הם מגישים לסירוגין, אך הפעם חצה כל גבול וחג לביטוי שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום.

לבסוף, טען שפטל כי "מקוממת ובעיקר שקרית ודוחה היא הטענה בכתב ההגנה שלפיה תביעתו של התובע היא 'צעד טקטי במסגרת המאבק על הבכורה בהגשת התוכנית או על הרייטינג שלה'". לטענת שפטל, הוא רואה בהגשת התוכנית על ידו פעם בשבוע כתחביב, כמו גם שירות לאומי, ועל כן הוא מקפיד גם לא לקבל שכר עבורה. לכן, אין כל "מאבק על הבכורה" מצדו או ניסיון לדחוק את רגליו של זהבי מרצועת השידור.

שפטל הוסיף כי רצועת השידור "עצבני", שזהבי שידר בה לבדו במשך כ-12 שנה, דשדשה ומספר המאזינים לה עמד על קצת יותר מ-50 אלף, בעוד שמאז שהצטרף אליו שפטל היא הפכה להיות הרצועה הפופולארית ביותר בין כל תוכניות הרדיו האזורי, עם קרוב ל-90 אלף מאזינים בממוצע לתוכנית.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:49
קומיט וכל טופס במתנה