שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כונס הנכסים של "המיידוף הישראלי": משפחתו של ערן מזרחי מנסה להבריח נכסים

חדשות

כונס הנכסים של "המיידוף הישראלי": משפחתו של ערן מזרחי מנסה להבריח נכסים, צילום: צילום:istock
כונס הנכסים של "המיידוף הישראלי": משפחתו של ערן מזרחי מנסה להבריח נכסים
23/10/2012, עו"ד אנה נודל

נכסיו של מזרחי כוללים וילה בסביון, דירה ביהוד, משרד ברמת גן, שלוש מכוניות, זכויות בדירה בדיסניוורלד, יינות ב-150 אלף שקל ותכשיטים בשווי 400 אלף שקל שנגנבו לטענת אשתו

כונסי הנכסים שמונו בעניינו של מנהל ההשקעות ערן מזרחי מסביון, המכונה "המיידוף הישראלי", ממשיכים לנסות לאתר את נכסיו. לפי הדו"ח שהגיש כונס הנכסים עו"ד איתן ארז, בבעלות מזרחי וילה בסביון, משרד ברמת גן, דירה ביהוד, זכויות בדירה בדיסניוורלד בארה"ב, שלוש מכוניות, תכשיטים בשווי מוערך של 400 אלף שקל, אוסף יינות המוערך בכ-150 אלף שקל ושותפות בבעלות על שני סוסים.

אשתו של מזרחי טוענת כי התכשיטים נגנבו על ידי פורץ. כונס הנכסים מדגיש בדו"ח כי משפחתו של מזרחי מנסה לחבל בהליך הכינוס. בין היתר, איימו בני המשפחה בנוכחות שוטרים לשבור את כל בקבוקי היין.

הכונס כתב בדו"ח כי אביו של החייב פועל למימוש והברחת הנכסים, וכי קיים "חשש המגובה בראיות כי בינתיים הספיקו החייב ובני ביתו, ובפרט מר יוסף מזרחי, להבריח רכוש רב". 

מזרחי חשוד במרמה בהיקף של למעלה מ-48 מיליון שקל. במהלך השנים האחרונות הוא הצליח לשכנע עשרות אנשים להשקיע באמצעותו את כספם. הוא קיבל לידיו עשרות מיליוני שקלים שאותם התחייב להשקיע בשוק המט"ח. מזרחי הבטיח ללקוחותיו תשואות גבוהות ושלח להם דו"חות כוזבים עם פירוט הרווחים. לפי החשדות, הוא הפסיד חלק מהכספים ובחלק אחר עשה שימוש לצרכיו הפרטיים ורכש נדל"ן, מכוניות, מימן נסיעות משפחתיות לחו"ל וכדומה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:226
קומיט וכל טופס במתנה