שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > לשכת עורכי הדין: "נפעל להסיר את פרסום השירותים המשפטיים באתר גרופון"

חדשות

לשכת עורכי הדין: "נפעל להסיר את פרסום השירותים המשפטיים באתר גרופון", צילום: אתר גרופון
לשכת עורכי הדין: "נפעל להסיר את פרסום השירותים המשפטיים באתר גרופון"
22/10/2012, ליאור שדמי שפיצר

יו"ר ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין הגיב למודעה שפרסם משרד עורכי דין המציעה לרוכשי קופונים שירותים משפטיים מוזלים בדיני משפחה: "ההתפתחות הטכנולוגית אינה משנה את ערכי היסוד של המקצוע"

"שירותי עריכת דין הם שירותים מיוחדים המבוססים על אמון, וכללי האתיקה אוסרים על סחר בהם כסוחרים במרכולת השוק", כך אמר היום (ב') יו"ר ועדת האתיקה עו"ד דרור ארד איילון, בתגובה לפרסומים על מודעה באתר גרופון המפרסמת משרד עורך דין.

במודעה באתר גרופון שפרסם משרד עורכי הדין וילמן ושות' המתמחה בדיני משפחה, הוצעו לרוכשי הקופונים שירותים משפטיים בהם עריכת צוואה ועריכת הסכם ממון במחירים מוזלים.

לדברי עו"ד ארד איילון, "ההתפתחות הטכנולוגית אינה משנה את ערכי היסוד של המקצוע שעליהם אמונה ועדת האתיקה, ובכוונתנו לברר את הסוגיה באופן ממצה ויסודי".

מלשכת עורכי הדין נמסר כי "ועדת האתיקה הארצית בלשכת עורכי הדין כבר החלטה בעבר שפרסום קופון לשירותים משפטיים הינו אסור, שכן הוא מהווה הפרה של איסור השידול והפרה של הוראות הפרסומת. בעקבות המקרה הנדון, שהובא לידיעתנו רק היום, פנתה ועדת האתיקה הן לאתר המפרסם והן לעורכי הדין שפרסמו בו בדרישה להסיר את הפרסום העובר כאמור על כלל האתיקה".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:97
קומיט וכל טופס במתנה