שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > חה"כ לשעבר אליעזר (צ'יטה) כהן הורשע בביצוע מעשה מגונה בדיילת אל על

חדשות

חה"כ לשעבר אליעזר (צ'יטה) כהן הורשע בביצוע מעשה מגונה בדיילת אל על, צילום: צילום: מארק ניימן, לע"מ
חה"כ לשעבר אליעזר (צ'יטה) כהן הורשע בביצוע מעשה מגונה בדיילת אל על
22/10/2012, עו"ד אנה נודל

כהן בן ה-78 טען כי לא נגע בדיילת בכוונה מינית וכי רעייתו ישבה לצדו במהלך הטיסה. השופטת זמיר: "בהיעדר היכרות מוקדמת בין השניים, אין לראות בנגיעה בחזה המתלוננת כנגיעה תמימה"

בית משפט השלום בראשון לציון הרשיע את חבר הכנסת לשעבר אליעזר (צ'יטה) כהן בביצוע מעשה מגונה בדיילת אל על. הדיילת התלוננה כי במהלך טיסה לניו יורק בשנת 2006 כהן מישש את החזה שלה בעת שחילקה מגשי ארוחה. בית המשפט קבע כי גרסתה של הדיילת אמינה והיא נתמכת בעדותו של דייל אחר.

כהן בן ה-78 טען שלא נגע בדיילת בכוונה מינית וציין כי רעייתו ישבה לצדו במהלך הטיסה.

השופטת שרית זמיר דחתה את טענותיו של כהן וקבעה כי "בהיעדר כל היכרות מוקדמת בין השניים, ולאחר שקיבלתי את גרסת התביעה כאמינה, אין אפשרות לראות בנגיעה שתפס כהן במתלוננת כנגיעה תמימה". השופטת כתבה בפסק דינה כי "חזה האישה הנו חלק גוף בעל אופי מיני מובהק, ולפיכך מעשה כזה נגוע בכוונה מינית גלויה, שהמתבונן מהצד יראה אותו כבלתי הגון, חסר צניעות ומוסריות - ככזה מעשה מיני מבזה. כהן עצמו לא מסר הסבר סביר ואמין, שהיה בו לעורר ספק באשר לכוונת הנגיעה שנגע במתלוננת".

הטיעונים לעונש יוצגו בפני בית המשפט בעוד כשלושה שבועות.

 

ת"פ 34383-04-11

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:143
קומיט וכל טופס במתנה