שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עורך הדין לסבתו בת 85 של נציג בני עקיבא: "הנכד לא קיבל את המסר, את בידיים שלי"

חדשות

עורך הדין לסבתו בת 85 של נציג בני עקיבא: "הנכד לא קיבל את המסר, את בידיים שלי", צילום: צלם: יעקב
עורך הדין לסבתו בת 85 של נציג בני עקיבא: "הנכד לא קיבל את המסר, את בידיים שלי"
21/10/2012, עו"ד אנה נודל

עו"ד יובל חרל"פ איים על נציגי תנועת בני עקיבא שסירבו לרשום את קרובו לסמינר כי ידבר עם שופט ויוציא צו מניעה נגד קיומו. בית הדין המשמעתי של הלשכה הרשיע אותו בהתנהגות שאינה הולמת

בית הדין המשמעתי של מחוז תל אביב הרשיע את עו"ד יובל חרל"פ מרמת גן בביצוע מעשים הפוגעים בכבוד המקצוע, התנהגות שאינה הולמת עורך דין ונקיטת לשון איומים.

הרקע לפרשה הוא סירובה של תנועת בני עקיבא לרשום קרוב של עו"ד חרל"פ לסמינר לאחר שתם מועד ההרשמה. לפי הקובלנה, עו"ד חרל"פ יצר קשר עם נציג בני עקיבא האחראי על הרישום לסמינר ואיים עליו. עורך הדין סיפר שהוא שוחח עם שופט תורן בבית המשפט ואמר כי אם תוך חצי שעה לא תאושר ההשתתפות של קרובו בסמינר, השופט ייתן צו מניעה נגד קיומו. כעבור שעה התקשר חרל"פ בשנית כי בידיו צו מניעה של שופט, ולכן התנועה יכולה להודיע למשתתפים על ביטול הסמינר.

לפי הקובלנה, כשהמהלכים הללו לא הועילו עורך הדין התקשר לסבתו וגיסתו של המתלונן ואיים להוציא נגדן צו עיקול. בין היתר הוא אמר לסבתו בת ה-85 כי "אני מבין שהנכד שלך לא קיבל את המסר שלי. תביני, את בידיים שלי".

במהלך הדיונים בבית הדין המשמעתי דחה עו"ד חרל"פ את הטענות נגדו. חברי בית הדין המשמעתי עוה"ד אריה מוסקונה, איל דרורי ומשה ויסמן קיבלו את גרסת המתלונן וקבעו כי גרסתו של עו"ד חרל"פ היתה בלתי סבירה בנקודות מהותיות וסתרה גרסאות מוקדמות שלו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:145
קומיט וכל טופס במתנה