שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד דורון ברזילי: "42% מעורכי הדין העוסקים במקצוע הם עורכי דין צעירים"

חדשות

עו"ד דורון ברזילי: "42% מעורכי הדין העוסקים במקצוע הם עורכי דין צעירים", צילום: צילום: סער יעקב, לע"מ
עו"ד דורון ברזילי: "42% מעורכי הדין העוסקים במקצוע הם עורכי דין צעירים"
11/10/2012, ליאור שדמי שפיצר

ראש הלשכה קרא לעורכי הדין להצטרף לפרויקט "המנטורים", שבמסגרתו מלווים עורכי דין ותיקים את הצעירים. בין המצטרפים: עוה"ד רם כספי, צבי פירון, מאיר ליפא, דוד חודק ומיה ליקוורניק

פרויקט ה"מנטורים" של לשכת עורכי דין יוצא לדרך. ראש לשכת עורכי הדין עו"ד דורון ברזילי שלח לאחרונה שני מכתבים, לעורכי דין צעירים ולוותיקים, הקוראים להם להצטרף לפרויקט החונכות של הלשכה. במסגרת הפרויקט ילוו עורכי הדין הוותיקים את הצעירים בתחילת דרכם ויתרמו להם מהידע והניסיון שרכשו.

במכתבו לחניכים – עורכי דין צעירים בעלי ותק של עד שבע שנים – כתב ראש הלשכה כי "מטרת הפרויקט היא ליצור קשר ישיר ובלתי אמצעי בין 'המנטור' לחניך, שיתנהל בין היתר בדרך של מפגשים קבועים וקשר טלפוני לאורך תקופה של שנה, ויאפשר דלת פתוחה וקבלת ליווי וסיוע בתחילת הדרך המקצועית". עו"ד ברזילי צין כי להצלחת הפרויקט חשיבות רבה לקידומו ושיפור איכותו המקצועית של ציבור עורכי הדין.

עד כה נרשמו לפרויקט כ-190 חניכים וכ-110 מנטורים - עורכי דין בעלי ותק של עשר שנים ומעלה. עם החונכים שנרשמו נמנים עורכי הדין יודי לוי, רם כספי, מאיר לינזן, צבי פירון, אלקס הרטמן, רובי בכר, מאיר ליפא, דליה טל, מיה ליקוורניק, דוד חודק ומשה וינברג.

פרויקט המנטורים הוא פרי יוזמתו של סגן לשכת עורכי הדין עו"ד משה טייב. הוא פורסם לראשונה בטקס הסמכתם של 2,092 עורכי הדין החדשים בבנייני האומה בירושלים בחודש יוני האחרון.

"פרויקט זה בא להיטיב את מצבם הנוכחי הלא פשוט של עורכי הדין הצעירים", אומר ראש הלשכה עו"ד דורון ברזילי. "כיום כ-42% מכלל עורכי הדין הפעילים המשתייכים למקצוע הם עורכי דין צעירים. יש לדאוג להם ולסייע להם במידת האפשר. פרויקט מבורך זה הוא אחד מיני רבים שהלשכה יוזמת למען רווחתם ושילובם של ציבור עורכי הדין הצעירים בעבודה במקצוע.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:235
קומיט וכל טופס במתנה