שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ביהמ"ש בפנסילבניה: 30 שנות מאסר לעוזר המאמן שהורשע בהתעללות מינית בילדים

חדשות

ביהמ"ש בפנסילבניה: 30 שנות מאסר לעוזר המאמן שהורשע בהתעללות מינית בילדים, צילום: צילום: Getty images Israel
ביהמ"ש בפנסילבניה: 30 שנות מאסר לעוזר המאמן שהורשע בהתעללות מינית בילדים
10/10/2012, עו"ד אנה נודל

ג'רי סנדסקי, עוזר מאמן נבחרת הפוטבול של מכללת פן סטייט בפנסלבניה, הורשע ב-45 אישומים של התעללות מינית בילדים. סנדסקי בן ה-68 צפוי לסיים את חייו בכלא לאחר שנגזרו עליו 30-60 שנות מאסר

בית המשפט בפנסלבניה גזר על עוזר המאמן ג'רי סנדסקי 30 עד 60 שנות מאסר בעקבות הרשעתו בניצול מיני של ילדים. סנדסקי היה עוזרו של המאמן ג'ו פטרנו במכללת פן סטייט. בחודש יוני הרשיע בית המשפט את סנדסקי ב-45 אישומים של התעללות מינית בילדים, בעשרה מהם התעלל מינית במשך 15 שנים.

סנדסקי הקים ארגון צדקה המיועד לילדים בסיכון וניצל מינית ילדים אשר פנו לסיוע של הארגון. המכללה אפשרה לסנדסקי להמשיך להשתמש במתקניה לטובת מחנות לאימון ילדים גם לאחר שסיים את תפקידו כעוזר המאמן בשנת 1999.

במהלך המשפט נודע כי אחד מעוזרי המאמן הזוטרים של המאמן פטרנו סיפר לו עוד בשנת 2002 שראה את סנדסקי אונס ילד בן 10 במקלחת. פטרנו העביר את המידע למנהלי המכללה אשר החליטו לטייח את הפרשה. שני עובדי המכללה עתידים לעמוד לדין בעקבות אי הדיווח על החשדות נגד סנדסקי ומתן עדות שקר בפני חבר המושבעים. המאמן פטרנו פוטר מתפקידו אחרי 46 שנות עבודה לאחר שנודע כי לא דיווח על האונס לרשויות החוק. פטרנו נפטר לפני כחצי שנה ממחלת הסרטן.

סנדסקי סירב להודות במעשים שיוחסו לו. הוא טען לחפותו והודיע על כוונתו לערער על פסק הדין. לפי החוקים של מדינת פנסלבניה לא ניתן יהיה לקצר את מעצרו מתחת לעונש המינימלי שנקבע. במקרה של סנדסקי בן ה-68, מדובר במאסר של 30 שנה והוא צפוי ככל הנראה לסיים את חייו בכלא.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:27
קומיט וכל טופס במתנה