שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד החשוד ברצח ליאור פרחי ז"ל: רצח, הפקרה והסעת שב"חים

חדשות

כתב אישום נגד החשוד ברצח ליאור פרחי ז"ל: רצח, הפקרה והסעת שב"חים, צילום: תא מעצר
כתב אישום נגד החשוד ברצח ליאור פרחי ז"ל: רצח, הפקרה והסעת שב"חים
27/09/2012, עו"ד אנה נודל

פרחי, רכז הביטחון של שערי תקווה, ניסה לעצור באיומי אקדח את ארקאן בדיר וזה האיץ את רכבו ודרס אותו למוות. שלושה מחבריו של בדיר הואשמו בשיבוש הליכי חקירה

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד ארקאן בדיר, החשוד ברצח ליאור פרחי ז"ל, רכז הביטחון של היישוב שערי תקווה.

בדיר נהג להסיע שוהים בלתי חוקיים לתחומי הקו הירוק ליד היישוב אורנית. פרחי, רכז הביטחון של היישוב הסמוך, תיעד לפני כשבועיים וחצי את הברחת השב"חים. באותו יום הבחינו חיילים במתרחש וניסו לעצור את הרכב של בדיר. פרחי נחלץ לעזרתם ונע למרכז הכביש עם נשקו שלוף וניסה לעצור את בדיר, אלא שזה הגביר את מהירות רכבו, דרס את פרחי והמשיך בניסיון ההימלטות מהחיילים. בהמשך הוא איבד את השליטה על רכבו, נתקל בתמרור והמשיך את מנוסתו רגלית, יחד עם השב"חים שהיו ברכב.

בכתב האישום מבקשת המדינה להרשיע את בדיר ברצח, בהפקרה לאחר פגיעה ובהסעת שוהים בלתי חוקיים. יחד עם כתב אישום זה הוגשו שלושה כתבי אישום נוספים נגד חבריו של בדיר המואשמים בשיבוש הליכי חקירה ובסיוע לרוצח לאחר ביצוע העבירה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:40
קומיט וכל טופס במתנה