שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב האישום נגד שושן ברבי: 6 בקבוקי בירה וכוס וודקה הפכו אותו ל"פצצה מתקתקת"

חדשות

כתב האישום נגד שושן ברבי: 6 בקבוקי בירה וכוס וודקה הפכו אותו ל"פצצה מתקתקת", צילום: צילום: דורי
כתב האישום נגד שושן ברבי: 6 בקבוקי בירה וכוס וודקה הפכו אותו ל"פצצה מתקתקת"
20/09/2012, ליאור שדמי שפיצר

ברבי שדרס שלוש הולכות רגל תחת השפעת אלכוהול ונמלט מהמקום הואשם בשלוש עבירות של הריגה והפקרה לאחר פגיעה, וכן בשיבוש הליכי משפט

פרקליטות מחוז מרכז הגישה אתמול כתב אישום נגד שושן ברבי, בגין תאונת הפגע וברח בנתניה שבה נהרגו אם ובתה וכן אישה נוספת.

על פי כתב האישום, בצהרי ה-17 באוגוסט ועד שעות הערב שתה ברבי 6 בקבוקי בירה וכוס וודקה מעורבבת במשקה. יחד עם עובד בחנות שבבעלותו, נהג ברבי נהג תחת השפעת האלכוהול, במהירות מופרזת, כשמוזיקה חזקה בוקעת מהרכב וכשהוא והנוסע השני אינם חוגרים חגורות בטיחות. ברבי פגע עם חזית הרכב בשלוש הולכות רגל שחצו מעבר חצייה. שלוש הנשים הוטחו בעוצמה רבה אל הרכב ומשם אל הקרקע למרחק של עשרות מטרים, ונהרגו במקום.

על פי כתב האישום, ברבי והנוסע הנוסף ידעו כי גרמו למנוחות חבלות של ממש או שגרמו למותן, אך לא עצרו כדי להזעיק עזרה והמשיכו בנסיעה רצופה עד שרכבם נעצר במרחק של 156 מטרים ממקום התאונה, בשל הנזקים שנגרמו לו. משלא הצליחו להתניע את הרכב, נטשו אותו ונמלטו ברגל.

בשלב זה, נטען בכתב האישום, החליט ברבי לשבש את חקירת התאונה, והוא פנה אל עובד אחר בחנותו ושכנע אותו לגשת לתחנת המשטרה ולהודיע כי הוא זה שגרם לתאונה. ברבי הבטיח לו כי ידאג לו לעורך דין טוב שיביא לשחרורו ממעצר בתוך 24 שעות, ואף ביקש ממנו להעמיד פנים ו"להתעלף" בפני השוטרים כדי להוסיף נופך אמין לסיפורו. העובד הסכים לבקשותיו של ברבי אך גרסתו התבררה כשקרית.

ברבי, שידע כי המשטרה מחפשת אחריו, נמלט והסתתר עד למעצרו שלושה ימים לאחר מכן, כשהוא צורך סמים מסוג קוקאין וחשיש.

ברבי הואשם בשלוש עבירות של הריגה והפקרה אחרי פגיעה, וכן בעבירות של נהיגה בשכרות, שיבוש הליכי משפט, הדחה בחקירה, והחזקה ושימוש בסם מסוכן לצריכה עצמית.

התובע, עו"ד אביב שרון, כתב בבקשת המעצר כי "נסיבות המקרה שבפנינו חמורות ביותר. נהיגתו של המשיב לאחר שצרך משקאות אלכוהוליים משולה ל'פצצה מתקתקת' ומעידה על מסוכנותו הרבה לציבור. לדאבון לב, הסיכון התממש ולא חלף זמן רב עד שהתרחשה תאונת הדרכים הקטלנית. הפקרתן של המנוחות על ידי המשיב וחברו, הימלטותו אל מקום מסתור עד שנלכד בידי המשטרה, וכן שיבוש הליכי החקירה שביצע, מלמדים כי המשיב מרוכז בעצמו ואינו בוחל בשום אמצעי על מנת להימלט מאימת הדין".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:63
קומיט וכל טופס במתנה