שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ביהמ"ש אישר לאילן בן-דב למשוך 58% מקופת המזומנים של תפוז אנשים כדיבידנד

חדשות

ביהמ"ש אישר לאילן בן-דב למשוך 58% מקופת המזומנים של תפוז אנשים כדיבידנד, צילום: צילום: גדי וישנה
ביהמ"ש אישר לאילן בן-דב למשוך 58% מקופת המזומנים של תפוז אנשים כדיבידנד
11/09/2012, ליאור שדמי שפיצר

תפוז אנשים תחלק 10 מיליון שקל כדיבידנד לבעלי מניותיה אף שאין לה רווחים ראויים לחלוקה. חלוקת הדיבידנד אושרה על רקע קביעת דירקטוריון החברה כי היא תוכל לפרוע את התחייבויותיה

המחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב אישרה לתפוז אנשים, חברה-בת של חברת סאני שבשליטת איש העסקים אילן בן-דב, לבצע חלוקת דיבידנד לבעלי מניותיה בסכום של 10 מיליון שקל, אף שהיא אינה מקיימת את מבחן הרווח ואין לה רווחים הראויים לחלוקה.

חלוקת הדיבידנד אושרה לאור קביעת דירקטוריון תפוז כי החברה עומדת במבחן יכולת הפירעון. בית המשפט הסתמך על חוות דעת כלכלית שהגישה תפוז ועל עמדת כונס הנכסים הרשמי, שלפיה לחברה יש תזרים מזומנים קבוע ונכסים הניתנים למימוש, המעידים על יכולתה לפרוע את חובותיה ולעמוד בהתחייבויותיה הקיימות והצפויות.

נכון לסוף הרבעון השני של 2012, היו בקופתה של תפוז אנשים 17.27 מיליון שקל. משיכת דיבידנד בסכום המהווה 58% מקופת המזומנים נעשית בעיתוי תמוה מבחינת תפוז, על רקע הירידה החדה בהכנסותיה מפרסום וממוצרי תוכן סלולרי. הכנסותיה של תפוז צנחו ברבעון השני של 2012 ב-37% לעומת הרבעון המקביל ב-2011 ל-6.75 מיליון שקל. החברה סיימה את הרבעון השני ברווח זעום של 2,000 שקל לעומת הפסד של 751 אלף שקל ברבעון המקביל.

(ת"א 22851-07-12)

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:101
קומיט וכל טופס במתנה