התובעת טענה כי HOT אינה מיידעת את לקוחותיה באפשרויות ביטול עסקה מתמשכת. במסגרת הפשרה תעניק החברה למנויים ערוץ נוסף לחודש ללא תשלום, תא קולי ורשת אלחוטית
בית המשפט המחוזי אישר את הסכם הפשרה שהושג בתביעה ייצוגית נגד HOT, שבמסגרתו התחייבה HOT להעניק ללקוחותיה הטבות בסך של מיליון שקל.
התובעת הייצוגית טענה כי HOT נמנעה מלעדכן את לקוחותיה בדרכי ביטול העסקה במעמד ביצוע שינוי בעסקה מתמשכת. לטענתה, החברה היתה מחויבת להעביר ללקוחותיה מסמך המפרט את התנאים והדרכים לביטול העסקה. עוד טענה התובעת, המיוצגת על ידי עו"ד יוחי גבע, כי בעקבות התנהלות זו של HOT, לקוחות רבים נמנעו ממימוש זכות הביטול מחוסר ידיעה על קיומה של אפשרות זו ומחשש לקנסות.
במסגרת הפשרה תעניק HOT ללקוחותיה צפייה בחינם למשך חודש בערוץ טלוויזיה נוסף, שירות רשת אלחוטית למנויי האינטרנט למשך חצי שנה ללא תשלום ושירות תא קולי חינם לשנה למנויי הטלפוניה של החברה. בנוסף התחייבה החברה להקפיד לשלוח ללקוחותיה מכתב הכולל פירוט של כל שינוי בעסקאות המתמשכות עמה.
HOT תשלם לתובעת הייצוגית 10,000 שקל ושכר טרחה של 58 אלף שקל לעורך דינה. השופט יצחק ענבר אישר את הסדר הפשרה וקבע כי מדובר בהסדר "סביר, ראוי והוגן המשרת באופן יעיל והוגן את עניינם של חברי הקבוצה המיוצגת".