שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > לקראת חילוט הערבויות של ערוץ 10: הוועד נערך להודעה על סכסוך עבודה

חדשות

לקראת חילוט הערבויות של ערוץ 10: הוועד נערך להודעה על סכסוך עבודה, צילום: ערוץ 10
לקראת חילוט הערבויות של ערוץ 10: הוועד נערך להודעה על סכסוך עבודה
20/08/2012, עו"ד אנה נודל

דירקטוריון הערוץ מתכוון להחיל תוכנית התייעלות שתביא לפיטורים של 150 עובדים * ועד העובדים: לא נשתף פעולה עם תוכנית נוספת; מנכ"ל הערוץ: כל רשימת מפוטרים תכלול אותי

יו"ר ועד עובדי ערוץ 10, מתן חודורוב, נערך להודעה על סכסוך עבודה בשל כוונת דירקטוריון הערוץ להחיל תוכנית התייעלות שתביא לפיטוריהם של לפחות 150 עובדים.

חודורוב ציין את תוכנית 'המקור' של הערוץ כ"קו שחור" שהעובדים לא ייתנו לחצות אותו במסגרת הקיצוצים המתוכננים בערוץ. 'המקור' היא התוכנית האחראית למספר תחקירים שהכעיסו את לשכת ראש הממשלה.

תוכנית הקיצוצים מתבקשת בערוץ בשל הכוונה לחלט את ערבויותיו בסך 42 מיליון שקל בהתאם לזיכיון הערוץ. במשך שנים הצליח הערוץ להשיג דחיות בתשלום דמי הזיכיון. גם השנה הפעילה הנהלת הערוץ לחצים על האוצר ולשם כך נעזרה גם בעובדים כדי להשיג דחייה נוספת בתשלום דמי הזיכיון - אלא שהפעם האוצר לא נענה לדרישה וביקש ליישם הבנות קודמות ולפרוע את החוב.

מועד חילוט הערבויות לפי ההסכם הוא ה-2 בספטמבר, ולכן ההערכות הן שתוכנית ההתייעלות תפורסם בימים הקרובים וכך הלחץ של העובדים המאוימים יסייע בניסיון אחרון של הנהלת הערוץ להשיג הסדר לדחיית החוב.

העובדים העלו אפשרות לשלב תשדירים שיסבירו לצופים את האיום המרחף על הערוץ, אך ככל הידוע מנכ"ל הערוץ, יואב הלדמן, מתנגד להביא את הסכסוך לקדמת המסך. חודורוב הבהיר שהפעם לא ישתף פעולה עם ההנהלה ביישום תוכנית פיטורים והכריז שבכל רשימת מפוטרים יש לכלול אותו עצמו. לדבריו, "לא ייתכן שאנשים מסביבי יפוטרו ואני אהיה מוגן".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:102
קומיט וכל טופס במתנה