שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הקפאת הליכים לרשת האופנה גריפ

חדשות

הקפאת הליכים לרשת האופנה גריפ, צילום: גריפ
הקפאת הליכים לרשת האופנה גריפ
15/08/2012, עו"ד אנה נודל

ביהמ"ש העניק לגריפ הגנה של 21 ימים מפני נושיה; היום יפורסם מכרז למכירת הרשת שצברה חובות של 30 מיליון שקל ומעסיקה 100 עובדים 

בית המשפט המחוזי מרכז הורה אתמול (ג') להקפיא לשלושה שבועות את ההליכים נגד חברת האופנה גריפ. החברה מעצבת ומייצרת בגדי נשים ומשווקת אותן ב-31 חנויות ברחבי הארץ. תשע חנויות מופעלות ישירות על-ידי החברה ו-22 חנויות מופעלות בזכיינות.

החוב של החברה הגיע ל-30 מיליון שקל, סכום הדומה למחזור השנתי של החברה. להערכתה, שווי המלאי שנמצא בידיה עומד על 14 מיליון שקל. החברה ביקשה הקפאת הליכים באמצעות עו"ד יוסי מנדלבאום, במהלכה היא תחפש משקיע ותפרסם מכרז למכירתה. כדי למנוע את סגירת החברה ופיטורין של 100 עובדיה, השופט אילן שילה אישר הקפאת הליכים ומינה לנאמן החברה את רו"ח בועז גזית.

היום (ד') יתפרסם המכרז למכירת החברה. בית המשפט הורה להקפיא את ההליכים גם כנגד בעלי החברה עופר כהן ורעייתו, שהודיעו על כוונתם לפנות להליך פשיטת רגל. השופט חייב את הבעלים להגיש תוך חמישה ימים תצהירים המפרטים את נכסיהם של בני הזוג ופירוט בעניין הצ'קים שקיבלו מזכייני החנויות.  

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:15
קומיט וכל טופס במתנה