שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > פרשת הפדופילים: כתב אישום שלישי

חדשות

פרשת הפדופילים: כתב אישום שלישי, צילום: פדופיליה
פרשת הפדופילים: כתב אישום שלישי
13/08/2012, עו"ד אנה נודל

תושב המרכז בן 54 מואשם בהטרדה מינית של קטינה, ניסיון להטרדה מינית ובהחזקת פרסום תועבה; הנאשם התכתב בצ'ט עם סוכני משטרה שהתחזו לקטינות בנות 12-13

כתב אישום שלישי הוגש הבוקר (ב') בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה בפרשת הפדופילים. גבר בן 54 ממרכז הארץ מואשם בהטרדה מינית של קטינה שטרם מלאו לה 15 שנים, בניסיון להטרדה מינית ובהחזקת פרסום תועבה.

החשוד התכתב בצ'ט עם סוכנים משטרתיים שהציגו את עצמם כקטינות בנות 12 ו-13, שוחח עמן בטלפון וניסה לתאם אתן פגישה. צו איסור פרסום הוטל על הפרטים המזהים של הנאשם, הפרקליטות הגישה בקשה להסירו.

בשבוע עבר הוגש כתב אישום ראשון בפרשה נגד גבר בן 57 תושב ירושלים. כתב האישום מייחס לו עבירות של ניסיון הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו 15 שנה וניסיון למעשה סדום. במהלך מבצע הגדול מסוגו בישראל המשטרה עצרה לפני כשבועיים 23 חשודים בעבירות פדופיליות.

אתמול (א') הוגש כתב אישום שני בפרשה כנגד גבר בן 49 מצפון הארץ. הוא נאשם בניסיון להטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו 15 שנים ובניסיון אינוס.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:26
קומיט וכל טופס במתנה