שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > סוף שבוע של אלימות: ארבעה מקרי רצח

חדשות

סוף שבוע של אלימות: ארבעה מקרי רצח, צילום: אלימות
סוף שבוע של אלימות: ארבעה מקרי רצח
12/08/2012, עו"ד אנה נודל

שתי רציחות בתוך המשפחה: בן רצח את אביו הקשיש ברחובות, אזרח אריתריאה חשוד ברצח אשתו; במהלך קטטה בכפר שיבלי נרצח צעיר בן 25, וגבר בן 41 תושב נצרת נדקר ומת

גל אלימות קשה בסוף השבוע האחרון. ביום חמישי רצח תושב רחובות בן 28 את אביו, סטארגו טשלה בן ה-86, באמצעות לבנה, סכין וגרזן. הצעיר התקשר למשטרה והודה בכך שהרג את אביו בעקבות ויכוח שהתפתח ביניהם.

ביום שישי בשעות הבוקר נמצא עבד אל-נבי בן ה-41 מוטל על הכביש ליד מכוניתו בנצרת. הוא הוכה בכל חלקי גופו ונדקר. אל-נבי פונה במצב אנוש לבית החולים האנגלי בעיר, והרופאים קבעו את מותו. משטרת נצרת פתחה בחקירת הרצח. 

ביום שישי אחר הצהריים, בדירה בדרום תל אביב, נמצאה גופתה של צעירה כבת 25 אזרחית אריתריאה. השכנים שמעו צעקות מהדירה והזעיקו את המשטרה. בן זוגה שהיה במקום נעצר בחשד לרצח.

בערב יום שישי נפצע גבר בן 38 באורח קשה בנתניה, במהלך קטטה. הוא הצליח להימלט ממקום הקטטה אך איבד דם רב והתמוטט כמה רחובות משם. צוות מגן דוד אדום פינה אותו מחוסר הכרה ומונשם לבית חולים לניאדו בעיר.

במהלך קטטה שפרצה בשבת אחר הצהריים בכפר שיבלי בצפון הארץ, נרצח מוחמד שיבלי בן ה-25. לפני חמש שנים הוא היה מעורב בדריסתה של הילדה טל זינו בת ה-9 בכפר תבור. שיבלי ישב מאחורי נהג הטרקטורון אשר דרס את הילדה. הוא הורשע בסיוע להפקרת פצוע ובית המשפט גזר עליו שנת מאסר על תנאי. המשטרה עצרה אתמול שני צעירים החשודים למעורבות ברצח.

ממלא מקום דובר משטרת מחוז צפון, יקי אוחנה, מסר כי "מחקירה ראשית עולה כי בקטטה שפרצה בכפר בין מספר צעירים, נדקר הצעיר ופונה על-ידי בני משפחתו לבית החולים ושם מת מפצעיו. הנרצח והחשודים מוכרים למשטרה. המשטרה ממשיכה בחקירה בכל הכיוונים".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:92
קומיט וכל טופס במתנה