שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מבצע נגד פדופיליה באינטרנט: המשטרה עצרה 23 חשודים

חדשות

מבצע נגד פדופיליה באינטרנט: המשטרה עצרה 23 חשודים, צילום: פדופיליה
מבצע נגד פדופיליה באינטרנט: המשטרה עצרה 23 חשודים
31/07/2012, עו"ד אנה נודל

במסגרת חקירה סמויה שניהלה המשטרה נבנה פרופיל של ילדה בת 12 ונער בן 13 ע"י שוטרת צעירה שהתכתבה עם החשודים, שוחחה עמם בטלפון ואף תיאמה איתם מפגש

במהלך מבצע הגדול מסוגו בישראל, המשטרה עצרה הבוקר (ג') 23 חשודים בעבירות פדופיליות. את המבצע ניהלה יחידת ההונאה של משטרת מחוז מרכז נגד פדופילים באינטרנט.

החקירה החלה לפני כשלושה חודשים, לאחר מעצרו של חשוד בהפצת תכנים פדופילים באינטרנט. החשוד שיתף פעולה עם החוקרים וסיפק למשטרה מידע על דרך פעולתם של הפדופילים ברשת. המשטרה בנתה פרופיל של ילדה בת 12 שנוהל על-ידי סוכנת צעירה המשרתת במשטרה בשירות חובה. הסוכנת ניהלה שיחות בצ'ט ובטלפון עם החשודים שהציעו לה מתנות וכסף כדי שתסכים להיפגש עמם.

לצד פרופיל זה נבנה פרופיל של נער בן 13, אשר גם אותו ניהלה השוטרת. היא קבעה להיפגש עם הפדופילים, וחוקרי המשטרה תיעדו אותם ממתינים לה במקום המפגש. במהלך ביצוע המעצרים, השוטרים החרימו את המחשבים ואת הטלפונים של החשודים לצרכי חקירה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:161
קומיט וכל טופס במתנה