שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > השופטת ורדה אלשיך פורשת מתפקיד יו"ר נציגות השופטים הארצית

חדשות

השופטת ורדה אלשיך פורשת מתפקיד יו"ר נציגות השופטים הארצית, צילום: צילום: אתר הרשות השופטת
השופטת ורדה אלשיך פורשת מתפקיד יו"ר נציגות השופטים הארצית
29/07/2012, עו"ד אנה נודל

אף מילה במכתבה על פרשת הפרוטוקול המשופץ; את מקומה של אלשיך הפורשת אחרי 7 שנים בתפקיד תמלא השופטת ורדה וירט-ליבנה מבית הדין הארצי לעבודה

סגנית נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, הודיעה על פרישתה מתפקיד יו"ר נציגות השופטים הארצית. עד לבחירת יו"ר קבוע, תמלא את מקומה של אלשיך שופטת בית הדין הארצי לעבודה, ורדה וירט-ליבנה.

אלשיך ציינה כי היא ביקשה לפרוש מתפקיד היו"ר בסוף שנת 2011, אך נשארה בתפקיד "בשל לחץ רוב החברים". במכתבה כתבה אלשיך: "אני יודעת שאני מאכזבת את אותם החברים שביקשו כי לא אפרוש ואמשיך עד לסיום הקדנציה, בעוד כשנה וארבעה חודשים. אני מקווה שתקבלו זאת בהבנה".

לא ניתן שלא לקשור את העיתוי של ההתפטרות לפרשת הפרוטוקול המזויף, על אף שאלשיך עצמה לא קשרה בין הדברים. נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, קבע בחודש שעבר כי אלשיך ביצעה תיקונים טכניים ומהותיים בפרוטוקול דיון שהתקיים בפניה. השינויים נועדו להחמיר את תיאור התנהלותו של עו"ד רפאל ארגז שלקח חלק בדיון בפניה, ואשר נגדו היא הגישה תלונה ללשכת עורכי הדין. נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס, טרם החליט האם להעמידה לדין משמעתי בעקבות הפרשה.  כמו כן, סוגיית פרישתה המוקדמת מכס השיפוט עודנה שרויה בערפל.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:49
קומיט וכל טופס במתנה