שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > שנה מאסר בפועל לאוהד הפועל ת"א שהצית מבנה של מועדון בית"ר ירושלים

חדשות

שנה מאסר בפועל לאוהד הפועל ת"א שהצית מבנה של מועדון בית"ר ירושלים, צילום: כדורגל
שנה מאסר בפועל לאוהד הפועל ת"א שהצית מבנה של מועדון בית"ר ירושלים
22/07/2012, רון פז

שלושת הנאשמים הורשעו במסגרת עסקת טיעון, יפצו את בית"ר ירושלים בגובה הנזק בסך 150 אלף שקל ונידונו לעונשי מאסר שעבור שניים מהם ירוצו בעבודות שירות

שלושה אוהדי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, שהורשעו במסגרת עסקת טיעון במעורבות בהצתה וסיוע להשחתת מקרקעין שבבעלות מועדון הכדורגל היריב בית"ר ירושלים, ישלמו פיצוי למועדון וייעשו בחומרה.

הנאשם הראשון, אלעד פינטו ממודיעין, נדון לשנת מאסר בפועל ולתשלום פיצוי למועדון בסך של 80,000 שקל. הנאשם השני, אברהם מוסרי ממודיעין, נדון ל-6 חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות ולתשלום פיצוי למועדון בסך של 40,000 שקל. הנאשם השלישי, עדן אסולין מתל אביב שהסיע את השניים לזירת הפשע, הורשע בסיוע להצתה וסיוע להשחתת פני מקרקעין. הוא נדון ל-4 חודשי מאסר שירוצו בעבודות שרות, ולתשלום פיצוי למועדון בסך של 30,000 שקל.

אירוע ההצתה התרחש ב-5.3.11, יומיים לפני משחק טעון בין שתי הקבוצות היריבות. פינטו ומוסרי ריססו כתובות נאצה על קירות המועדון בירושלים, שפכו בקבוק דלק בחדר בו מאוחסן ציוד מטבח והעלו אותו באש. במקום נגרם נזק בגובה של 150 אלף שקל. השניים נמלטו ברכבו של אסולין.

לפינטו (22) נרשמו בעברו 20 עבירות קודמות, בהן פריצות לרכבים וסחר בסמים. בשל הסתבכותו בפלילים הוא לא גויס לצה"ל. פינטו, שסיים לאחרונה עבודות שירות, נשלח כאמור למאסר בפועל. מוסרי (20) הינו חייל קרבי "נורמטיבי", מפקדיו העידו לטובתו במשפטו ונסיבותיו האישיות הובילו להקלה בעונשו, שיומר לעבודות שירות. גם אסולין (20) היה חייל בחופשה בזמן ביצוע העבירה. שלושת המורשעים נידונו בנוסף גם לארבעה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

(ת"פ 21006-03-11).

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:234
קומיט וכל טופס במתנה