שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מרדף משטרתי המלווה ביריות הסתיים במותו של אחד החשודים בשוד באילת

חדשות

מרדף משטרתי המלווה ביריות הסתיים במותו של אחד החשודים בשוד באילת, צילום: צילום: גלר
מרדף משטרתי המלווה ביריות הסתיים במותו של אחד החשודים בשוד באילת
22/07/2012, עו"ד אנה נודל

שני שודדים הצליחו להימלט מהשוטרים עם הפדיון היומי של מסעדה אילתית; השוטרים השתלטו בסופו של דבר בקרב יריות על המונית בה נמלטו השניים

מרדף משטרתי שנערך הלילה באילת הסתיים במותו של צעיר בן 26 מחיפה, מירי של המשטרה.

שני שודדים רעולי פנים נכנסו למסעדת קאזה דו ברזיל באילת לקראת השעה 1 בלילה, כשעובדי המסעדה כבר התכוננו לסגירה. השודדים דרשו את הפדיון היומי של המסעדה והיכו שני עובדים. אחד העובדים הצליח לצאת מהמסעדה ורץ לעבר תחנת המשטרה הנמצאת בקרבת מקום. מספר שוטרים הגיעו למקום לפני שהשודדים הספיקו לעזוב את המסעדה.

השודדים חיכו לשוטרים במדרגות, ירו באוויר, פרקו אותם מנשקם ונמלטו מהמקום. השניים השתלטו באיומי אקדח על מונית, בעוד המשטרה החלה במרדף אחריה. במהלך המרדף השודדים נסעו בכביש עוקף אילת לכיוון כיכר השחמון וירו על ניידות המשטרה שנסעו אחריהם. השוטרים ירו בחזרה לעבר גלגלי המונית, בניסיון לעצור אותה.

בתום המרדף, אחד החשודים יצא מהמונית כדי להשיב אש לעבר השוטרים ונורה על-ידם. החשוד נפצע אנוש, הובל לבית החולים יוספטל ושם נפטר מפצעיו. שותפו, צעיר בן 21 מחיפה, נעצר והועבר לחקירה.  

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:103
קומיט וכל טופס במתנה